annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone Xs kopen maar heb reeds abo

Topic gestart op: 30-09-18 10h39

Antwoorden: 12 antwoorden

LD-Ink
Aspirant verkenner

iPhone Xs kopen maar heb reeds abo

OPGELOST

Hey hey,

Ik vroeg me af hoe het in zijn werk gaat als ik graag de iPhone XS wil kopen en al een abonnement heb van Orange (Arend 40).

Kan de iPhone dan ook op afbetaling gekocht worden? Geldt dan ook nog steeds de korting die normaal op het toestel staat met een Arend 40 abonnement?

Alvast bedankt! 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LD-Ink als u al een abonnement heeft kan u ook genieten van de korting rond uw nieuwe iphone. 

U bestaande abonnement wordt omgezet dat is geen enkel probleem en u kan dan uw iphone kopen bij een abonnement. U kan dus naar een Orange shop gaan of online bestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous u kan uw bestaande abonnement omzetten naar een gsm erbij dat is geen probleem. Gaat u naar een dichtsbijzijnde Orange shop en deze maken dat voor u in orde. 

Als u een iphone op afbetaling wil , dus via de bank , dan dient u wel voor 17 uur alles geregeld te hebben omdat de banken na 17 uur geen aanvragen meer behandelen. Neem in dat geval ook 3 loon briefjes mee van de afgelopen drie maanden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

 Sorry voor dit tweede bericht. Ik heb ook eens zitten kijken voor de iPhone X voor 64 GB deze komt op zonder abonnement € 1029,99 - €322= €707,99 totaal.  Maar als ik dan op afbetaling doe ziet de berekening er als volgt uit: € 879,96 - €150 - €40 - €9= €358,96.  Is dit dan niet voordeliger? Of is mijn berekening niet juist gedaan. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous nee de bereking is niet helemaal juist gedaan. Beetje verwarring misschien maar dan komt de bereking er als volgt uit:

Iphone X 1029 euro -150 euro = 879 euro , dit is als u de aankoop doet in de shop met afbetaling per maand bij Orange zelf. 

Iphone X met aanbetaling van 9 euro is via de bank dan betaald u maandelijks uw abonnement bij Orange en u betaald een kleine 30 euro aan de bank. Moest u de eerste optie kiezen heeft u een contract voor 2 jaar bij Orange. Gaat u voor de tweede optie dan betaald u uw abonnement en aan de bank maar bent u niet verplicht bij Orange te blijven en de afbetaling loopt op dat moment gewoon verder . 

Het tegoed dus moest u de gsm inleveren bij Orange die kan u opmaken bij aankopen van een nieuw toestel. Of te gebruiken voor eventuele andere aankopen in de shop . 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jonathan1996
Rekruut scout

Hallo ik heb al een abbonement een jaar met toestel maar zou graag online abbo willen toevoegen met gsm maar word steeds naar klantenzone gestuurd wat kan ik daar aandoen mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@jonathan1996 op de klantenzone kan u rechtstreeks uw abonnement met toestel bestellen. Bedoeling daarvan is dat u al klant bent en u via die weg rechtstreeks uw bestelling kan plaatsen 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen