annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone Xs kopen maar heb reeds abo

Topic gestart op: 30-09-18 10h39

Antwoorden: 12 antwoorden

LD-Ink
Aspirant verkenner

iPhone Xs kopen maar heb reeds abo

OPGELOST

Hey hey,

Ik vroeg me af hoe het in zijn werk gaat als ik graag de iPhone XS wil kopen en al een abonnement heb van Orange (Arend 40).

Kan de iPhone dan ook op afbetaling gekocht worden? Geldt dan ook nog steeds de korting die normaal op het toestel staat met een Arend 40 abonnement?

Alvast bedankt! 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@LD-Ink als u al een abonnement heeft kan u ook genieten van de korting rond uw nieuwe iphone. 

U bestaande abonnement wordt omgezet dat is geen enkel probleem en u kan dan uw iphone kopen bij een abonnement. U kan dus naar een Orange shop gaan of online bestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Anonymous
Niet van toepassing

 Dank u voor deze uitleg. Maar ik denk dat jouw uitleg ook niet helemaal correct is vermits ik een simulatie heb gedaan wij ook eens zelf en ik kwam op een heel andere berekening uit. Je kan het bekijken in bijlage (heb dit toegevoegd bij dit bericht via bijlage= foto).  PS: hier wordt wel rekening houden met een overname van mijn oude gsm. 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

 Bedankt voor de snelle reactie. Ik zou graag nog een vraag daar aan willen toevoegen. Momenteel heb ik een iPhone 8 plus met 64 GB deze heeft een waarde (overnameprijs) van € 322 momenteel. Krijg dit bedrag dan terug als ik  een afbetaling doen? Of zijn er andere opties? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous u bedoeld waarschijnlijk dat Orange u dit bedrag gaat geven als u de gsm inleverd bij de shop. Als u 322 euro te goed erop zou hebben krijgt u een waarde bon en deze kan u besteden in de Orange shop , u krijgt dus GEEN geld maar een tegoed bon. Dat bedrag halen zij van een nieuw aangekocht toestel af . 

Voorbeeld : u koopt een iphone X te waarde van 1322 euo min uw tegoed 322 euro is dan 1000 euro voor de gsm cash te betalen. 

Dit geldt niet voor aankoop van een gsm met afbetaling omdat u daar al een korting voor krijgt. U kan wel eventueel de bon gebruiken voor een smartwatch , hoesje of eventueel andere aankopen in de shop. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen