annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laatste factuur

Topic gestart op: 04-10-22 09h41

Antwoorden: 14 antwoorden

yupla
Gewaardeerd verkenner

laatste factuur

ik probeer al verschillende dagen binnen te geraken bij de klantendienst 'al onze medewerkers zijn in gesprek' - je kan een bericht inspreken: maar ze bellen niet terug 😞 
Eerst was ons abonnement €15, dan een tijdje terug €16 en nu plots €24.23!! Hoe kan dit zonder uitleg?
Ik overweeg een andere provider te zoeken, nochtans tot nu toe tevreden over Orange, maar wat een gedoe om wat uitleg te krijgen over je factuur - dat inloggen hier op deze Tribe lukte ook niet zonder slag of stoot. 
Hopelijk krijg ik nu toch wat meer uitleg over mijn factuur via deze weg.

Met dank

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
yupla
Gewaardeerd verkenner

hoi Gregory

bij de laatste 2 facturen klopt dat idd dat er een promo af is - deze facturen kan ik zien in m'n mails - maar volgend probleem dient zich aan: ik kan niet verder kijken in mijn facturen en ik heb geen recht om meldingen in te stellen omdat de "accounteigenaar" dit moet doen... nou ja, dat ben ik staat er 😉 - zo kan ik weer niet verder 🙂

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

In de klantenzone kun je de laatste 18 facturen zien

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@yupla  goedemorgen,

je schrijft niet welk abonnement je hebt.

Maar probeer eens via FB-Messenger een bericht te sturen 

je gegevens ook doorgeven.

Je bent vrij om over te gaan, denk wel dat het dan nog duurder word.

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
yupla
Gewaardeerd verkenner

oké, zal ik ook eens proberen - we hebben een Go plus abonnement van €21 volgens de App, maar staat bij alle 3 €24.23 als basisbedrag, vandaar ook onze vraag, toch een vreemd bedrag 😉

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen