annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

omschakelen prepaid naar abonnement: 4 dagen werk? serieus?

Topic gestart op: 18-10-21 17h12

Antwoorden: 2 antwoorden

erwinc
Aspirant verkenner

omschakelen prepaid naar abonnement: 4 dagen werk? serieus?

Hallo

Ik ben al jaren Orange klant en met het oog op een jaar naar het buitenland voor mijn werk wou ik mn abonnement omzetten naar een Tempo kaart. De Orange medewerker aan de helpdesk zei dat dit een louter administratieve formaliteit was. Ook nadat ik hem vertelde dat ik geen fysieke maar een e-sim gebruikte. Ik heb een fysieke sim in m’n telefoon voor mijn UK nummer.

Groot was mijn verwondering tot ik vorige week donderdag niet langer kon bellen en onbereikbaar was. Een medewerkster van de chat bevestigde mijn vermoeden: Tempo herlaadkaart kan niet op een e-sim.

Ok, dan maar weer terug een abonnement. Dat ging zij voor mij regelen, ik kreeg meteen een e-mail en een nieuwe QR code, die ik in m’n telefoon heb opgeladen, Nog steeds geen enkele activiteit.We zijn nu 3 dagen verder en telkens ik contact neem met de helpdesk wordt ik afgescheept met het verhaal ‘dat het binnen de 72 uur in orde zal komen’. Niet dus….enige suggesties om dit proces te versnellen?

Met dank.

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@erwinc goedemorgen, hoop dat het antwoord van @patrick2 je

een beetje heeft kunnen helpen?

Van mij krijg je deze nog; 

Tagnieuw.jpg

Neem zeker via FB*Messenger contact op.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@erwinc  

Geen idee hoe je dit proces kan versnellen wij zijn geen klantendienst maar ook gewoon klant. 

Ik kan je wel aanraden via Messenger contact op te nemen als je een facebook account hebt. Daar krijg je wel een beter antwoord en kijken ze het ook echt voor je na. Vergeet niet dat als het druk is via de chat dat het wel even kan duren voor je een antwoord hebt. 

Misschien eventueel naar een shop in de buurt gaan en kijken wat die voor jou kunnen betekenen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen