Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-20 14h09
Antwoorden: 8 antwoorden
hallo,
op mijn laatste factuur was er een kost van 60eur buiten bundel. Ik heb naar de klantendienst gebeld, en blijkt dat ik 60euro mobiel internet zou verbruikt hebben in Egypte. Ik ben die periode niet in Egypte geweest (niet in het buitenland tout court) en mijn gsm toestel/simkaart ook niet. ik heb die periode wel een sms gekregen waarop stond dat ik dit zou verbruikt hebben. ik heb toen onmiddellijk naar de klantendienst gebeld, en die man zei dat ik maar moest wachten op m'n factuur om dit uit te klaren.
ondertussen heb ik nog een tiental keer naar de klantendienst gebeld. medewerker #1 stelde voor om 50% van de factuur te betalen. medewerker #2 legde de telefoon neer toen ik zei dat ik het belachelijk vond om voor iets te betalen wat ik niet verbruikt heb. medewerker #3 viel gewoon weg. medewerker #4 zei dat er zich een 'onregelmatigheid' had voorgedaan en dat men mij binnen de 24u ging contacteren (nooit iets van gehoord) medewerker #5 heeft me een dossiernummer gegeven en gezegd dat ze me binnen de 3 werkdagen gingen contacteren (nooit iets van gehoord). medewerker #6 stelde alsnog voor om 50% minder te betalen. medewerker #7 viel gewoon weg. medewerker #8 stelde voor om een bewijs te sturen naar Orange via mail dat aantoont dat ik niet in Egypte ben geweest (!)
bij deze begin ik dit redelijk vervelend te vinden, heb ik serieuze twijfels aan de orange klantendienst en ik hoop dat dit snel opgelost geraakt!
Wellicht lag je roaming aan. Ook al ligt 4g niet aan, maar roaming wel blijft jouw gsm zoeken naar connectie
@Charlo1 schreef:
Wellicht lag je roaming aan. Ook al ligt 4g niet aan, maar roaming wel blijft jouw gsm zoeken naar connectie
Hij schreef dat hij nooit het land verlaten heeft, laat staan naar Egypte gegaan. Dan speelt roaming aan of uit toch geen enkele rol .....
Exactly my feeling, @Cdt24801