Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-10-19 20h50
Antwoorden: 13 antwoorden
beste,
ik gebruik 3surfkaarten die zitten in Inrico walkie talkie's maar sinds zondag werken die niet meer
na moeizaam telefonisch contact met orange hebben ze efkes gewerkt nu weer niet meer iemand een verklaring voor
@Thomasb80 het enige wat ik kan bedenken is dat uw walkie talkie's het niet ondersteunen of niet meer ondersteunen. Beste misschien eens naar een shop te gaan en daar de simkaarten wisselen of in ieder geval eentje ervan en zien of het terug oplost.
Die Inrico's zijn eigenlijk niet meer dan een smartfoon met een PTT toets, voornamelijk bedoeld voor het gebruik van apps gelijk Zello. Digitale telefonie over het internet dus, maar dan met een PTT functie.
Om het even welke simkaart zou daarin moeten werken. Een klassieke simkaart net zo goed als een data-only card.
Hoe lang heb je die Inrico's al en heb je die intendief gebruikt of slechts heel af en toe?
Wat voor sim kaarten heb je gebruikt? Gewoon abo, prépaid, data only, of nog iets anders?
gebruikt sinds juli
ik gebruik surfkaarten data only
zijn redelijk intensief gebruikt
maar ga ze morgen binnen steken in de winkel