annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ontevreden surfkaarten

Topic gestart op: 09-10-19 20h50

Antwoorden: 13 antwoorden

Thomasb80
Aspirant verkenner

ontevreden surfkaarten

beste,

ik gebruik 3surfkaarten die zitten in Inrico walkie talkie's maar sinds zondag werken die niet meer 

na moeizaam telefonisch contact met orange hebben ze efkes gewerkt nu weer niet meer iemand een verklaring voor 

Labels (2)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
patrick2
Wijze
Wijze

@Thomasb80  het enige wat ik kan bedenken is dat uw walkie talkie's het niet ondersteunen of niet meer ondersteunen. Beste misschien eens naar een shop te gaan en daar de simkaarten wisselen of in ieder geval eentje ervan en zien of het terug oplost.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Die Inrico's zijn eigenlijk niet meer dan een smartfoon met een PTT toets, voornamelijk bedoeld voor het gebruik van apps gelijk Zello. Digitale telefonie over het internet dus, maar dan met een PTT functie.

Om het even welke simkaart zou daarin moeten werken. Een klassieke simkaart net zo goed als een data-only card.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Thomasb80 

Hoe lang heb je die Inrico's al en heb je die intendief gebruikt of slechts heel af en toe?

Wat voor sim kaarten heb je gebruikt? Gewoon abo, prépaid, data only, of nog iets anders?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Thomasb80
Aspirant verkenner

gebruikt sinds juli
ik gebruik surfkaarten data only 
zijn redelijk intensief gebruikt 

maar ga ze morgen binnen steken in de winkel

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen