Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-09-24 12h08
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na een mail te hebben ontvangen heb ik overgeschakeld van Tempo Giga naar Tempo via de code ingeven op GSM.
In de app is hiervan niets zichtbaar...Ook de optie om een databoost te activeren zoals de mail beloofd vindt ik nergens terug...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan is er maar één optie, @waterloos (buiten drastische stappen) en dat is de klantendienst contacteren. Ik zou eens naar een shop gaan, face tot face om uitleg vragen.
Veel succes 😉
Heb je nooit in enige vorm bericht gekregen dat uw aanpassing correct uitgevoerd werd? Misschien is ze dan ook niet uitgevoerd ...
Wat je eens kan testen; verwijder app en installeer hem opnieuw. Zo ben je helemaal zeker dat je geen oude gegevens gaat zien.
Jawel, sms gekregen maar in de app staat nog steeds tempo giga...reeds meerdere malen gedeinstalleerd maar resultaat is hetzelfde...ook geen mogelijkheid tot databoost
Dan is er maar één optie, @waterloos (buiten drastische stappen) en dat is de klantendienst contacteren. Ik zou eens naar een shop gaan, face tot face om uitleg vragen.
Veel succes 😉