Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-20 18h22
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb een prepaidkaart gekocht, ik wou graag weten hoe k da nog kan herladen want optie #125* werkt niet.
Weet iemand hoe k het nog kan laden
Zou de raad @TomB opvolgen om het een paar keer te proberen. Misschien anders eens een tijdje wachten en terug proberen. Een andere manier is er niet als je al een ticktet hebt. Of je kan online een herlading doen en je ticket een ander moment gebruiken.
@serifebalci je kan ook een herlading doen via de My orange App of via de klantenzone. Je kan ook een online herlading doen :
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/online-herladen
Hier heb je nog wat extra informatie over het herladen van je kaart.
Laat ons weten of het gelukt is en vergeet niet de post als oplossing te markeren als het je geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer helpen.
Ik heb herlasen via mijn orange 3x niets ontvangen betaling via belfius . geld wel er af maar maar niets ontvangen . aleen een code ge kregen . wat is er aan de hand ?
Ik heb al een herlaadkaart gekocht, je hebt normaal gezien een nummer waar dat je je code moet sturen. Dat bedoel ik dus is er iemand die de nummer weet
@serifebalci het enige nummer wat bekend is #125*
Moest die niet werken zal je toch de klantendienst moeten contacteren om door te geven dat die code om te herladen niet werkt. Hier kunnen we ook niks aan doen want iets anders is er niet bekend.
Tenzij dat de geldigheid ervan verlopen is.
Je kan een herlaadticket kopen bij een dagbladhandelaar, in een Orange-shop of een supermarkt.
Elk herlaadticket bevat een geheime code.
Hoe herladen met een herlaadticket?
Opgelet: houd rekening met de geldigheidsduur vermeld op het herlaadticket.