annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

simkaart wordt niet geactiveerd

Topic gestart op: 07-03-20 13h56

Antwoorden: 6 antwoorden

amberjnss
Aspirant verkenner

simkaart wordt niet geactiveerd

ik heb al een tijdje geleden een nieuw abonnement aangevraagd intussen tijd is de simkaart toegekomen en heb ik een mail gekregen. in die mail stond er dat ik een andere mail ging krijgen voor te activeren, maar dit is nog steeds niet gebeurd

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@amberjnss  misschien een probleem met de overdracht of dat er intern iets verkeerd gelopen is bij uw huidige provider en Orange. Toch eens bellen naar de klantendienst en vragen het op te lossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

 

misschien kan je hier even lezen gaan.

Lukt bij jou misschien ook zo.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen