- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
simkaart wordt niet geactiveerd
ik heb al een tijdje geleden een nieuw abonnement aangevraagd intussen tijd is de simkaart toegekomen en heb ik een mail gekregen. in die mail stond er dat ik een andere mail ging krijgen voor te activeren, maar dit is nog steeds niet gebeurd
6 ANTWOORDEN 6
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@amberjnss misschien een probleem met de overdracht of dat er intern iets verkeerd gelopen is bij uw huidige provider en Orange. Toch eens bellen naar de klantendienst en vragen het op te lossen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemiddag,
misschien kan je hier even lezen gaan.
Lukt bij jou misschien ook zo.
Succes.
