Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-20 13h56
Antwoorden: 6 antwoorden
ik heb al een tijdje geleden een nieuw abonnement aangevraagd intussen tijd is de simkaart toegekomen en heb ik een mail gekregen. in die mail stond er dat ik een andere mail ging krijgen voor te activeren, maar dit is nog steeds niet gebeurd
@amberjnss de link die @Josette u heeft gegeven is correct. Hier nog eens de uitleg:
https://eshop.orange.be/nl/activeren
Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken.
probleem is ik heb geen bestelnummer gekregen
@amberjnss normaal staat dat op de brief die je krijgt als de simkaart wordt toegestuurd op uw adres.
idd klopt, heb ik gedaan en het zegt dat het in behandeling is, maar dat is al 2 weken ?