annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

simkaart wordt niet geactiveerd

Topic gestart op: 07-03-20 13h56

Antwoorden: 6 antwoorden

amberjnss
Aspirant verkenner

simkaart wordt niet geactiveerd

ik heb al een tijdje geleden een nieuw abonnement aangevraagd intussen tijd is de simkaart toegekomen en heb ik een mail gekregen. in die mail stond er dat ik een andere mail ging krijgen voor te activeren, maar dit is nog steeds niet gebeurd

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@amberjnss  de link die @Josette  u heeft gegeven is correct. Hier nog eens de uitleg:

https://eshop.orange.be/nl/activeren

Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


amberjnss
Aspirant verkenner

probleem is ik heb geen bestelnummer gekregen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@amberjnss  normaal staat dat op de brief die je krijgt als de simkaart wordt toegestuurd op uw adres.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


amberjnss
Aspirant verkenner

idd klopt, heb ik gedaan en het zegt dat  het in behandeling is, maar dat is al 2 weken ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen