annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

track & trace problemen

Topic gestart op: 21-12-19 13h57

Antwoorden: 6 antwoorden

floatie70
Gewaardeerd verkenner

track & trace problemen

Wij zijn sinds vorige week vrijdag Orange klant. Wij hebben een 3tal weken geleden een love trio pakket besteld, samen met een colibrie abonnement. Wij moesten wachten tot aan de activatie om een 2e gsm abonnement bij te voegen (koala abo). Zijn via het winkelpunt al gans de week aan het proberen geweest de 2e simkaart te activeren. Hebben afgelopen donderdag contact opgenomen met de klantendienst van orange en ze gingen onmiddellijk een nieuwe simkaart opsturen.

Sinds gisteren hebben wij een mail ontvangen met een track&trace link om de bestelling op te volgen. Maar deze lijkt niet te werken. Er werd beloofd dat de 2e simkaart vandaag met bpost zou geleverd worden. Maar wij kunnen dit precies niet opvolgen. Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben ?

 

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Edyzer
Ervaren verkenner

Hallo

Heb ook meegemaakt dat track en trace systeem vertraagd was. Had mijn pakketje al ontvangen waar het systeem nog zei dat het nog verwerkt moest worden. Komt wel snel toe.

De feestdagen ertussen doen ook niet veel goed. 

Succes met je simkaart, hopelijk ligt het niet aan je toestel, dat kan ook het geval zijn. Dan moet je je toestel binnenbrengen, zal dan waarschijnlijk een hardware probleem zijn. 

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

@floatie70 meestal gaat er wel langer over zo'n track en trace systeem, is enkel zichtbaar wanneer deze al is afgehaald door Bpost bij de verzender. Mijn ervaring is toch een 3 tal dagen alvorens de zending bij u thuis is indien verzonden door Orange en nu met deze drukke dagen zijn er makkelijker vertragingen. Vermoed wel dat dit voor maandag zal zijn

Leden met de meeste pluimen