annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

van tempo easy naar tempo giga met behoud oud nummer.

Topic gestart op: 15-02-20 14h30

Antwoorden: 3 antwoorden

benny1980
Aspirant verkenner

van tempo easy naar tempo giga met behoud oud nummer.

hallo,

ik had tempo easy herlaadkaartsysteem,maar wilde overschakelen naar tempo giga….ik zag dit op de orange website...bestelde dit online,betaalde het direct online(10euro)…., paar dagen later kreeg ik de nieuwe tempo giga simkaart in de brievenbus....,voor ik iets ondernam wou ik inlichtingen voor het behoud van mijn oud nummer...dus ik belde 5000...., vriendelijke mevrouw vertelde mij ; dat is geen probleem om je oud nummer te behouden,en ik zal ook direct jou kaart aanpassen van tempo easy naar tempo giga via hier direct nu.....zo zou dat simpel en rap opgelost zijn....natuurlijk zat ik met die tempo giga kaart die ik eerder online kocht(10euro)…, de vriendelijke mevrouw zei ook ; je zal wel moeten langsgaan naar een orange shop om daar je 10euro terug te krijgen van de online bestelde kaart....(die infeite niet nodig was omdat ze dat direct konden aanpassen toen ik ze aan de lijn had)…..

wat blijkt...ik naar de orange shop in sint kruis brugge...daar konden ze mij niet helpen...ze mochten niks geven uit de kasse….en dit moest weer via de klantendienst gaan......dus ik WEER gebeld naar 5000....en spijtig genoeg konden zei ook niks doen voor mij....ik moet dit oplossen volgens de dame via EMAIL....

maar WAAR staat dat emailadres vermeld voor dit naartoe te sturen?.....

hoe word dit nu simpel opgelost???...om het kort te zeggen zit ik met een simkaart die infeite onnodig was...want orange deed de aanpassing via de lijn.(5000)

mvg van loo benny 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
TomB
Orange-werknemer

Beste @benny1980 ,

Indien je een gsm hebt met dual sim kan je nog steeds de Tempo giga kaart met de nieuwe nummer gewoon opgebruiken voor de data.

Steek beide kaarten in de gsm en zet data op SIM 2. Wanneer de 4gb op is kan je deze wegsmijten en terug SIM 1 gebruiken voor data.

In de toekomst, veranderen van tariefplan kan ook via #123# --> opties en diensten --> tarif change --> gewenste tarief kiezen.

Groeten,
Shop medewerker in verlof die graag de community helpt ivm vragen 😉
Tom B

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

hallo,

ik had tempo easy herlaadkaartsysteem,maar wilde overschakelen naar tempo giga….ik zag dit op de orange website...bestelde dit online,betaalde het direct online(10euro)…., paar dagen later kreeg ik de nieuwe tempo giga simkaart in de brievenbus....,voor ik iets ondernam wou ik inlichtingen voor het behoud van mijn oud nummer...dus ik belde 5000...., vriendelijke mevrouw vertelde mij ; dat is geen probleem om je oud nummer te behouden,en ik zal ook direct jou kaart aanpassen van tempo easy naar tempo giga via hier direct nu.....zo zou dat simpel en rap opgelost zijn....natuurlijk zat ik met die tempo giga kaart die ik eerder online kocht(10euro)…, de vriendelijke mevrouw zei ook ; je zal wel moeten langsgaan naar een orange shop om daar je 10euro terug te krijgen van de online bestelde kaart....(die infeite niet nodig was omdat ze dat direct konden aanpassen toen ik ze aan de lijn had)…..

wat blijkt...ik naar de orange shop in sint kruis brugge...daar konden ze mij niet helpen...ze mochten niks geven uit de kasse….en dit moest weer via de klantendienst gaan......dus ik WEER gebeld naar 5000....en spijtig genoeg konden zei ook niks doen voor mij....ik moet dit oplossen volgens de dame via EMAIL....

maar WAAR staat dat emailadres vermeld voor dit naartoe te sturen?.....

hoe word dit nu simpel opgelost???...om het kort te zeggen zit ik met een simkaart die infeite onnodig was...want orange deed de aanpassing via de lijn.(5000)

mvg van loo benny 

Hallo @benny1980,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@benny1980  als je online een herlaadkaart besteld is dat zonder nummer overdracht dus je krijgt een nieuw nummer. Beste was geweest direct naar een shop te gaan of direct te bellen en dan was het wel in orde. Nu zit je met een kaart die je eigenlijk niet nodig hebt en niet gaat gebruiken. Orange heeft geen Email adres waar je naar toe kan sturen dus die optie is er niet. Je kan wel via FB messenger een bericht sturen of via twitter. Hopelijk kunnen deze een uitkomst bieden om als nog die 10 euro terug te krijgen. Wat ook een oplossing kan zijn is de 10 euro zelf opgebruiken en dan de kaart laten liggen. Na een jaar komt dat nummer toch te vervallen en heb je er niks aan dus ben je ervan af. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen