annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

veranderen van abonnement en dienst

Topic gestart op: 04-12-19 13h19

Antwoorden: 2 antwoorden

0492055935
Aspirant verkenner

veranderen van abonnement en dienst

Hallo,

Ik wil veranderen van Orange naar een andere provider. Ik weet niet tot wanneer mijn abonnement nog loopt ( heb gsm met abonnement gekocht) Normaal is dit nog max 2 weken. Ik zou graag dan het abonnement afsluiten en nummer behouden! Wat moet ik doen? 

mvg

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo,

Ik wil veranderen van Orange naar een andere provider. Ik weet niet tot wanneer mijn abonnement nog loopt ( heb gsm met abonnement gekocht) Normaal is dit nog max 2 weken. Ik zou graag dan het abonnement afsluiten en nummer behouden! Wat moet ik doen? 

mvg

Hallo @0492055935,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Vergeet ook niet dat het inderdaad onveilig is om je nummer publiek te tonen.

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@0492055935  hopelijk is het niet uw gsm nummer uw gebruikersnaam want dat zijn prive gegevens , het is als tip bedoeld het niet allemaal openbaar te zetten.

Komend op uw antwoord , u kan twee dingen doen.

ten eerste u kan uw 2 weken uitdoen en dan naar de nieuwe provider gaan en daar een abonnement vragen. Deze gaan vragen ofu een nieuw nummer wil of uw oud nummer wil behouden. U kiest ervoor uw nummer te behouden en deze gaan een nummeroverdracht aanvragen. Dan krijgt u de nieuwe simkaart mee en u wacht minimaal 48 uur  ( soms kan het sneller maar hou vast aan die minimum van 48 uur ) en dan is de overdracht in orde. Uw oude signaal bij Orange valt weg en u kan de nieuwe simkaart in de gsm doen en u heeft ontvangst.

Ten tweede , u kan nu ook gaan en exact dezelfde stappen volgens als hierboven beschreven.

Tussen stap 1 en 2 zit weinig verschil. Enkel kan het zijn dat er verschil gaat zijn op de eind factuur bij Orange. Of te wel u krijgt geld tegoed of te wel u moet nog iets betalen. Maar zekerheid kan men nooit geven want het ligt er aan van welke periode tot welke periode uw facturering loopt. In de twee gevallen komt er wel een factuur . De keus is aan u ik kan enkel dit als advies meegeven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen