annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

voorstel tariefplan, wie weet hier het fijne achter?

Topic gestart op: 09-10-22 23h10

Antwoorden: 7 antwoorden

Mattie
Aspirant genezer

voorstel tariefplan, wie weet hier het fijne achter?

Het is me niet helemaal duidelijk...
als ik inlog op mijn orange, dan staat er een mooie banner dat ze een beter tariefplan voor me hebben...

Mattie_1-1665349463632.png

 

Als ik dan daarop klik krijg ik het volgende.

Mattie_0-1665349409860.png

Ik heb dus een GoPlus en ze stellen een Go intense voor.

Bellen & sms zijn onbeperkt bij beiden.
Data is 6Gig meer, maar ik ben daar nog geen enkele maand overgegaan...

Waarom stellen ze dit dan voor?  Voor nog 6€ meer te verdienen op iemand die al lang klant is, of hoe moet ik dat zien?

tnx!

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mattie 

Ik heb net hetzelfde voor, en dat al jaren regelmatig wederkerend.

Als je daar eens ernstig bij stilstaat is dat inderdaad onvoorstelbaar dat zoiets van een degelijke maatschappij zou komen want het raakt kant noch wal. Je gaat nooit boven uw limiet en toch stelt men u een hoger (en dus duurder) abo voor omdat dit "beter bij u past" ....

Doe als ik en negeer dat iedere keer weer hoofdschuddend .. Daar zijn ze weer ... Pffff ....

Wat je wel kan doen: in je klantenzone (op PC) zie je een rubriek staan die tegenwoordig verplicht is en waarin men abo's van de concurrentie vergelijkt om u de meest voordelige onder de aandacht te brengen. Ik heb het dan over de "Tariefsimulator van het BIPT". Hieronder een screenshot uit mijn klantenzone:

tariefsimulator BIPT.JPG

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Mattie goedenavond,

ook ik heb dit al eens zien voorbij komen, denk dat

het computer gestuurd is bij hun.

Als je toekomt niet op reageren.

Fijne avond.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

ja, vind het maar vreemd aangezien ik nog geen 2 maanden geleden op Go Plus zit 😉 met 6 maanden gereduceerde prijs, die op dit moment blijkbaar levenlang is geworden... nog zo een farce.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Mattie Ze doen er allemaal zoveel mogelijk aan om het aantal abonnementen op te krikken

Na de 3 maand korting komen ze dan met 6 maand.  Daarna levenslang.  Straks betalen ze je nog

Troost je - ik betaal 21 voor mijn Plus - heb wel internet en TV, maar toch kom ik niet in aanmerking voor die 5 EUR korting

 

Leden met de meeste pluimen