annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afstandsbediening werkt niet

Topic gestart op: 09-01-19 08h00

Antwoorden: 6 antwoorden

Foure
Aspirant verkenner

Afstandsbediening werkt niet

Hallo

 

Enkel de volume werkt nog op mijn afstandsbediening, zelf uitschakelen lukt niet meer

 

Iemand tips?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

Enkel de volume werkt nog op mijn afstandsbediening, zelf uitschakelen lukt niet meer

 

Iemand tips?

Ugh @Foure,

 

oh :-(!

 

Wist je  dat je de afstandsbediening kan gebruiken in je Orange TV app om je TV-decoder te bedienen?

 

Hoe? Ik leg het hier graag voor je uit:

  • Klik op het icoontje (bovenaan rechts)

afbeelding.PNG

  • Je kan de afstandsbediening in het menu van de decoder deactiveren: Instellingen > Orange TV App

Het regent kleurrijke pluimen

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Foure  het kan ook zijn dat de batterijen van de afstandsbediening leeg zijn.
Ik had vandaag net hetzelfde probleem maar de decoder was niet vastgelopen, bediening via de app en aan/uit via de drukknop aan de voorkant rechts op de decoder werkte nog.
Met de Orange afstandsbediening kon ik enkel de TV aan/uit zetten en het volume regelen.
Brandt het groene lichtje rond de aan/uit knop van de decoder (op de afstandsbediening) voluit met een lichte flikkering als je de afstandsbediening gebruikt ?

Foure
Aspirant verkenner

Verse batterijen, en ik kan zelfs decoder niet meer uitschakelen, enkel volume van de televisie.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Foure  als je met de Orange afstandsbediening enkel de TV nog aan/uit kan zetten en het volume regelen maar verder niets dan is de decoder vastgelopen. Onderbreek de spanning van de decoder even zodat die opnieuw opstart.

Leden met de meeste pluimen