annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bug in nieuwe interface

Topic gestart op: 06-11-18 12h33

Antwoorden: 19 antwoorden

Chiquita
Aspirant genezer

Bug in nieuwe interface

Kleine, ambetant bug gevonden in de nieuwe interface:

Als uw programma op Pauze heeft gestaan (bv 30min).
Je begint verder te kijken en navigeert dan naar de TV GIDS, dan stopt uw timeshift  (programma gaat verder op werkelijke tijd).

Uw timeshift blijft dan niet behouden.

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

@koennhz

Om even te verduidelijken: Tribe is een forum VAN gebruikers en VOOR gebruikers. De bedoeling is elkaar te helpen door ervaring en kennis uit te wisselen.

Het is wel zo dat er inderdaad enkele medewerkers van Orange hier aanwezig zijn (het is tenslotte wel degelijk door Orange opgezet), maar dat zijn Communiry Managers en moderatoren, en hun taak is het om dit forum deftig en ordentelijk te houden. Zij kunnen/zullen eventueel in sommige gevallen wel vragen of gegevens doorspelen naar hun collega's maar dat is dus niet de regel of bedoeling van dit forum.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Happy debugging time 🙂

KevinD
Orange-werknemer

 Hey @Chiquita

 

ik spreek hier even in eigen naam maar ik ga morgen op kantoor eens kijken of ik dit kan reproducerenm zo ja dan geef ik het onmiddelijk aan mijn collega door

 

groetjes ,

Kevin

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Chiquita

Ik denl dat dit niet meer dan normaal is. Was dit vroeger dan anders?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Chiquita
Aspirant genezer

Nope
Als je iets op pauze zet en vervolgens naar uw tvgids gaan (om bv iets op te nemen) dan bleef dat mooi op pauze staan (wat vind ik normaal is)


Is nu niet meer het geval

Leden met de meeste pluimen