annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Chromecast via Orange app

Topic gestart op: 03-07-18 17h41

Antwoorden: 19 antwoorden

Frank76
Leidende verkenner

Chromecast via Orange app

OPGELOST

Is het via de Orange app niet mogelijk om te casten naar een Chromecast device ?
Dan kan ik boven op de TV kijken ipv op een kleine schermpje.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Chiquita
Aspirant genezer

Heb de app (iOS) gewoon even opnieuw geinstalleerd en dan is de Chromecast functie beschikbaar.

Goe bezig 🙂

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Frank76
Leidende verkenner


@patrick2  schreef:

Orange gaat nooit de twee contenten samenvoegen op hun platform en vooral niet als ze in de toekomst meer willen gaan doen , denk aan terugkijk tv en misschien wel film pakketten . wat u bedoeld is idd een knop die er rechtstreeks naar toe gaat als u erop druk , denk aan netflix. Maar dat zou niet kunnen werken aangezien de chromecast via een apparte app werkt via android. 


Ik weet nog steeds niet wat u precies bedoelt 🙂

Die aparte app op Android is het enige wat ik me kan inbeelden Google Home.
Maar die heb je alleen nodig om je Chromecast te configureren.

Daarna werkt dat gewoon. Ook met toestellen waar Google Home niet op staat.

Installeer eens SodaPlayer op uw pc. Daarmee kast je gewoon alle videos op uw pc naar uw chromecast. Is niet van Google, en je hoeft ook helemaal niks op uw pc te installeren.

Eigenlijk moeten ze gewoon deze guide volgen en het werkt : https://developers.google.com/cast/docs/android_sender_integrate


Zal wel met rechten e.d. te maken hebben.
Ik kan wel het volledige scherm van mijn device casten via de settings van Android. Dan werkt het probleemloos. Maar is een beetje meer door menu's klikken dan één eenvoudige knop.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Als het u een troost kan zijn, de telenet community heeft dezelfde vraag en ook daar wordt de boot afgehouden ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner


@Cdt24801  schreef:

Als het u een troost kan zijn, de telenet community heeft dezelfde vraag en ook daar wordt de boot afgehouden ....


Dat weet ik ja.
Maar als ik me goed herinner heeft het daar ooit wel gewerkt maar hebben ze het er uit gehaald.
Zoals ik zei : zal wel met rechten en licenties te maken hebben.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Is het via de Orange app niet mogelijk om te casten naar een Chromecast device ?
Dan kan ik boven op de TV kijken ipv op een kleine schermpje.

Ugh @Frank76,

 

Interessant!

 

Momenteel kan je via de Orange app niet gebruik maken van een Chromecast. Orange biedt wel een Chromecast aan. 

 

Een oplossing uit de toverketel: dankzij een tweede decoder geen klein schermpjes meer!

 

Totems 🐺 Groet

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner


@Totem  schreef:

Is het via de Orange app niet mogelijk om te casten naar een Chromecast device ?
Dan kan ik boven op de TV kijken ipv op een kleine schermpje.

Ugh @Frank76,

 

Interessant!

 

Momenteel kan je via de Orange app niet gebruik maken van een Chromecast. Orange biedt wel een Chromecast aan. 

 

Een oplossing uit de toverketel: dankzij een tweede decoder geen klein schermpjes meer!

 

Totems 🐺 Groet


Dat is wel heel speciaal. Wel een Chromecast verkopen, maar het dan niet ondersteunen in je eigen app Smiley LOL

Nu, ik heb al 2 chromecasts dus een 3de ga ik niet kopen.
Als ik het dan al eens nodig heb ik cast ik wel gewoon de volledige telefoon. Werkt ook maar wat onhandig.

En de meeste zaken kijk ik toch uitgesteld, en de player van bv de VRT website kan wel casten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen