annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder bugs en oplossingen

Topic gestart op: 31-01-18 19h45

Antwoorden: 15 antwoorden

Parshift
Ervaren verkenner

Decoder bugs en oplossingen

Mooi initiatief @CandiceV 

Mogen we hier ook wat meer feedback verwachten van Orange zelf, want op de Facebook groep was die eigenlijk onbestaande Man Onverschillig
Andere users hebben hier meestal ook het raden naar, dus verwacht ik ook hier geen duidelijk antwoord van hen.

Ik heb ook niet echt zin om de helpdesk te bellen om weer een standaard antwoord te krijgen. 

Mijn concrete vragen:

  • Wordt die synchronisatie bug / hapering na het zappen ooit nog opgelost? Zit er al in van in de testfase! Ik ben nu anderhalf jaar later teruggekeerd als klant en op de helpdesk bevestiging gevraagd alvorens te bestellen. "Al lang opgelost meneer.", wel, niet dus! Gefrustreerde man
    De algemene vloeiendheid van de decoder mag trouwens nog een stuk vlotter.
  • Waarom worden kleine gekende problemen niet tussentijds opgelost? Bvb. het probleem met "geen gegevens" in de Tv-gids na een dag geen tv kijken. Al tientallen keren vermeld, nooit een woord over een permanente oplossing. De laatste update van de software dateert alweer van begin oktober.

Hopend dat dit forum ook een stap mag zijn naar betere communicatie van jullie twege en niet alleen een zoveelste platform wordt waar echte informatie schaars is.

Met vriendelijke groet

 

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
Chiquita
Aspirant genezer

niets belet u om meer te betalen en dus ook meer te krijgen.
Ikzelf ben tevreden met de prijs die ik betaal en kan dus gerust door deze bug heen kijken...

Frank76
Leidende verkenner

Die twee seconden bug dat is toch geen probleem ? Snap niet goed dat mensen hierover klagen.

Heel soms loopt de decoder helemaal vast. Dat is al wat erger, maar gelukkig  maar heel soms.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Waar ze zich druk om malen,mij  is dat nog niet op gevallen. Ik vind het erger die langspeelfilms  in  de zender-gids waar geen inhoud bij staat of te bepalen. toch zeker voor iemand die niet zo goed meer uit een weekblad kan lezen lees ik dit liever daar. Ik denk dat die zoekfunctie ook maar voor 70% zal werken nu die maar een deel van de films en series weergeeft. Wat voor nut heeft dit dan allemaal?

0 pluimen
sam
Aspirant verkenner

wij zijn nog maar recent overgeschakeld naar orange en zijn wel redelijk tevreden! wel dat dut probleem mij ook is opgevallen en vindt dit ook wel irritant, hoop dan ook dat Orange hier iets zal aan doen! en niet binnen 2 jaar.

0 pluimen
Gino123456
Ervaren verkenner

Ik ben hier ook op aan het wachten. Hoop dat hier snel een update voor komt. Het is hinderlijk.  tot het opgelost is. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen