Televisie
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Re: Decoder bugs en oplossingen

De synchronisatiebug lijkt mij niet echt een probleem, het is misschien eigen aan het type decoder. BIj ProximusTV had je dit vroeger ook, maar dit was met een v3 decoder die nu al uit dienst is. Dus ik weet niet als dit nu nog het geval is.

Mijn decoder heeft in januari een update gehad (firmware 5 jan 2018) en sinds dien heb ik de bug in de tv gids niet meer gezien.

Ik vind dat de decoder al zeer goed werkt en ben blij dat ik niet plat word gesmeten met reclame. Ik heb ook wat begrip voor Orange, ze zijn nog maar 2 jaar bezig terwijl Telenet dit al veel langer is. Het is dus ook een verhaal van minder middelen om dergelijke zaken op te lossen.

0 pluimen
Ralse
Aspirant verkenner

Kan deze mening niet delen.
Aangezien de technologie al jaren bestaat zou een nieuwe provider met nieuwe toestellen minder problemen moeten hebben dan een bestaande.
Het synchonisatie probleem sleept reeds 2 jaar aan als een van het meest aangekaarte problemen en er gebeurt niets.

Het is letterlijk niet om aan te zien.

Highlighted
Chiquita
Leidende verkenner

niets belet u om meer te betalen en dus ook meer te krijgen.
Ikzelf ben tevreden met de prijs die ik betaal en kan dus gerust door deze bug heen kijken...

Frank76
Leidende verkenner

Die twee seconden bug dat is toch geen probleem ? Snap niet goed dat mensen hierover klagen.

Heel soms loopt de decoder helemaal vast. Dat is al wat erger, maar gelukkig  maar heel soms.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Raise dut is onlogisch wat u daar zegd. Zie gewoon naar proximus, die zitten al met jaren met bugs. Als ik dan naar jou hoor zou dit zo maar opgelost moeten geraken om dat die technologie bestaat. Bij Proximus is dit misschien normaal dat dit niet gemaakt geraakt, maar normaal bij andere opperators wel denk ik. Ik ben hier ook slechts een week en moet niet echt klagen enkel heb ik regelmatig pikkels op het scherm, maar heb al gelezen dat meerdere klanten hier last van hebben. dus denk ik dat dit nog altijd kinderziektes zijn,maar bij proximus zijn dit er geen als je dit op hun forum leest.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Waar ze zich druk om malen,mij  is dat nog niet op gevallen. Ik vind het erger die langspeelfilms  in  de zender-gids waar geen inhoud bij staat of te bepalen. toch zeker voor iemand die niet zo goed meer uit een weekblad kan lezen lees ik dit liever daar. Ik denk dat die zoekfunctie ook maar voor 70% zal werken nu die maar een deel van de films en series weergeeft. Wat voor nut heeft dit dan allemaal?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen