annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt regelmatig vast vervormend beeld internet dat niet goed werkt.

Topic gestart op: 18-04-18 14h30

Antwoorden: 10 antwoorden

willy1
Gewaardeerd verkenner

Decoder loopt regelmatig vast vervormend beeld internet dat niet goed werkt.

OPGELOST

Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en  moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij mij,maar bij jullie wanneer gaan jullie dat is deftig oplossen die problemen en zeg niet dat ik naar de klantendienst moet bellen want dat is de zoveelste keer. Ik betaal voor iets dat niet goed werkt.Daarvoor bij telenet nooit dat probleem gehad ik vraag een compensatie op mijn factuur voor al die problemen anders ben ik genoodzaakt de consumenten bond in te schakelen en test aankoop.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
willy1
Gewaardeerd verkenner

De problemen worden opgelost door orange daarom besluit ik deze dispuit af te sluiten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Jente
Ervaren verkenner

Aangezien orange (begrijpelijk) enkel verantwoordelijk is voor de orange infrastructuur kan het zijn dat het probleem niet bij orange ligt. Hoe vervelend dat ook is, ligt het probleem aan de interne bekabeling van jouw infrastructuur (verouderde bekabeling, defecten,...) kan orange niet verantwoordelijk gesteld worden. Een coax kabel en dergelijke valt ook onder de verantwoordelijkheid van de klant, omdat er zoveel factoren zijn die tot de defecten van deze zaken kunnen behoren.

 

Het is natuurlijk erg frustrerend, maar je kunt dan best een technieker 'eisen'. Rekening houdend dat deze mogelijk betalend zal zijn. Maar je bent dan tenminste geholpen.

Orange kan en mag enkel niet verantwoordelijk gesteld worden indien er problemen zijn met je persoonlijke infrastructuur. Het is en blijft een bedrijf, dus service moet ook rendabel zijn. Geen allround elektricien die de infrastructuur van elke klant volledig gratis in orde brengt. Dan is Orange binnen het jaar failliet. Dit geld ook voor andere providors. Reken elke maand 500 klanten, elke met 1u infrastructuur wensen waar de Technicus alleen ongeveer 40euro/u kost, verplaatsing kosten, auto verzekering,... Alles wat erbij komt kijken. Dat is op 1 maand al ruim  500 abonnementen die een nul- winst opleveren. Hoe lang kan dat doorgaan? Terwijl orange infrastructuur problemen opzij moeten geschoven worden zodat klanten gratis hun huis in orde laten maken? 

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

lopen die decoders nu nog vast ? ben 01/2018 tem 01/2019 klant geweest en was toch ook bij mij een 4x per week vastlopen. Iemand van de klantendienst zei zelfs dat het kwam omdat ik teveel opnam. Jah ge kunt niks opvragen. 

a148146
Leidende verkenner

Ook wat je eens kan proberen willy. Ik heb ook soortelijk probleem maar met het beeld dagelijk pixels waar je dus gewoon niets meer kan door zien. Of er iets is opgenomen of terug is af geveegd weet ik niet want heb nog geen opname gezien. Mijn modem staat 10 meter verwijdert van mijn tv in een ingemaakte kast. Dat is hier zo gemaakt (nieuwbouw appartement). Bij mij werkte dit sinds dat moment vlekkelood. Ben wel brnieuwd voor morgen, want normaal is het dagelijks.

0 pluimen
willy1
Gewaardeerd verkenner

Vervormend beeld blokjes die zijn niet meer te zien op de digi box ,Heb de kabel los gekoppeld en terug in geplugged.Maar probleem met opnames blijft regelmatig dat de digi box vastloopt er is alles aan veranderd nieuw stroomkabel en nieuwe hdmi kabel.En het internet op de computer dat regelmatig uitvalt ligt niet aan mij maar aan orange ikzelf ben IT van opleiding en ben al 15 maanden bij orange en de problemen blijven maar duren.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

ik ben nu een tien tal dagen hier en heb 7 dagen aansluiting bij Orange; Ik heb via messenger vandaag nog contact met hen gehad tot gistere had ik nog steed die pixels en blokvorming. daar verstond men of begreep men precies niet dat probleem dat hier op het forum vermeld word alsof op de klantendienst dit nooit vermeld word. Hebt u ook al eens dat stopcontact of als er twee zijn van die modem een tijd uit getrokken, want vanaf ik dit had gedaan was het zo goed als gedaan. Het is nog sporadisch gebeurd,maar de heer op messenger want daar helpen ze je goed zei dat dit kan liggen aan een defecte decoder of een coax kabel die bijna versleten is. Hij ging wel eerst bellen met de technissche dienst. dus ik vind de service veel beter dan bij proximus.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen