annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder loopt vast

Topic gestart op: 18-11-18 20h58

Antwoorden: 7 antwoorden

TomH
Aspirant verkenner

Decoder loopt vast

OPGELOST

Net klant, maar pff mogelijk al spijt.

Decoder loopt vast, nu krijg ik hem zelf niet meer opgestart (reset knop in en de stroom terug op).

 

Blijft hangen nadat het BooT menu opgestart is (na de paarse balk)

 

Iemand nog een idee (buiten het door het raam gooien) ....

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Movieman
Aspirant genezer

Denk niet dat het loont om naar de Orangeshop te gaan voor dit probleem, gezien deze bij mijn weten geen omruil decoders hebben. Beste gewoon de klantendienst bellen die deze kunnen testen. Hierbij ook een link met verdere info omtrent de decoder : https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/decoder-handleiding

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Movieman
Aspirant genezer

Denk niet dat het loont om naar de Orangeshop te gaan voor dit probleem, gezien deze bij mijn weten geen omruil decoders hebben. Beste gewoon de klantendienst bellen die deze kunnen testen. Hierbij ook een link met verdere info omtrent de decoder : https://www.orange.be/nl/hulp/internet-en-televisie/decoder-handleiding

Frank76
Leidende verkenner

Klantendienst bellen. De mijne was 2 dagen later vervangen (omdat ik zelf 1 dag later niet kon)

0 pluimen
Jeroewn
Leidende verkenner

Beste,

Je gaat het best even langs een orangeshop om je decoder te laten inruilen. Als deze echt compleet niet meer kan opstarten dan heb je een slecht exemplaar gekregen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TomH zet de decoder gewoon eens uit . Het kan zijn dat deze te warm geworden is omdat deze in een kast staat. Wacht een paar minuten en dan terug aan zetten. Met uitzetten bedoel ik wel met de schakelaar aan de stroom kabel zit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen