annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

Topic gestart op: 26-02-18 15h39

Antwoorden: 30 antwoorden

peterdieltjens
Gewaardeerd verkenner

Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken

OPGELOST

Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren.  Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Ik had de laatste maand ook heel regelmatig last van het reboot probleem! Erg storend. Maandag ggebeld naar de klantendienst en men kon dinsdag al langs komen om de decoder te vervangen. Helaas was dat net wat te snel voor mijn agenda! Donderdag is de decoder dan vervangen. 

De uitleg van de installateur was hetzelfde, er is een slechte reeks decoders uitgeleverd. Nu een nieuwe gekregen. Deze ziet er fysiek het zelfde uit behalve dat een aan/uit knopje nu op de decoder zit.

Mooie en snelle service van Orange! Uch!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
30 ANTWOORDEN 30
Ayah
Ervaren verkenner

Dan moet je me eens zeggen @Frank76 hoe je dat voor elkaar hebt gekregen om een nieuwe te krijgen. Het spelletje van rebooten duurt al maanden bij ons. Ontelbare keren gebeld, technieker langsgeweest. Toen kreeg ik de belofte van een nieuwe digirecorder te krijgen. De technieker ging contact opnemen om langs te komen... niemand gehoord.  Wéér zelf gebeld. Toen opeens wisten ze wat het was; de stroomkabel! 3 weken later doet het ding het weer niet meer, ondanks de nieuwe stroomkabel. Ik heb mijn buik vol van Orange. 

Morgen vraag ik een nieuwe. Lukt dat niet dan is het bye Orange. 

voilbak
Aspirant verkenner

Hier hetzelfde probleem en even later was de HDMI poort van mijn tv defect, Ik vraag mij af of er een verband is?

0 pluimen
peterdieltjens
Gewaardeerd verkenner

bij ons is het probleem opgelost door een nieuwe stroomkabel te leveren.

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Gewoon één keer gebeld met de melding dat de decoder de laatste tijd regelmatig gereboot.
Serienummer doorgegeven. Toen zei de persoon aan de andere kant van de lijn dat er een fout in de reeks zat, en dat we een nieuwe kregen.

0 pluimen
Ayah
Ervaren verkenner

Dan heb ik gewoon heel erg dikke pech. 6 maanden klant en de keren dat ik al gebeld heb zijn niet op 2 handen te tellen.  Hun laatste " geste"  was een nieuwe stroomkabel. Ze komen morgen... hou mijn hart al vast want hoorde iets mompelen over een coax kabel.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen