annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder valt uit en reboot. Wat doen?

Topic gestart op: 07-05-18 19h33

Antwoorden: 1 antwoord

rudike
Gewaardeerd verkenner

Decoder valt uit en reboot. Wat doen?

OPGELOST

Enkele weken geleden vaak problemen met de decoder, viel telkens uit en reboot . Na contact met orange kreeg ik een nieuwe stroomadapter toegestuurd. Probleem leek te zijn opgelost tot vrijdag, toen kreeg hij zijn kuren weer. 

Gisteren van +/- 18 tot 21 uur , niks kunnen kijken , telkens valt hij uit en reboot, zodra hij opstart schakelt hij weer uit , ....

Vandaag weeral hetzelfde, vanaf ca 18uur constant uitschakelen en reboten. is nu ondertussen half 8 en werkt nog niks .

Zeer ambetant , morgen zou de technieker langskomen , ben benieuwd als het eindelijk eens wordt opgelost ???

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
rudike
Gewaardeerd verkenner

Gisteren technieker langsgeweest. Decoder was stuk en is vervangen . 

Het oudere type zou hier vaker last van hebben , de nieuwe decoder is veel beter en werkt perfect (volgens de technieker).

Dus hopelijk alle problemen nu opgelost en kunnen we zonder ergernis tv (blijven) kijken .

Wel snel en vriendelijk geholpen door de helpdesk. Maandag gebeld en dinsdag technieker in huis . TOPPIE !!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
rudike
Gewaardeerd verkenner

Gisteren technieker langsgeweest. Decoder was stuk en is vervangen . 

Het oudere type zou hier vaker last van hebben , de nieuwe decoder is veel beter en werkt perfect (volgens de technieker).

Dus hopelijk alle problemen nu opgelost en kunnen we zonder ergernis tv (blijven) kijken .

Wel snel en vriendelijk geholpen door de helpdesk. Maandag gebeld en dinsdag technieker in huis . TOPPIE !!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen