annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decorder staat al 3 vast

Topic gestart op: 20-03-19 08h36

Antwoorden: 6 antwoorden

Veerle67
Gewaardeerd verkenner

Decorder staat al 3 vast

OPGELOST

Al enkele weken dat mijn decorder vast loopt (3a4 keer per week) nu sinds maandag totaal niets meer met de klantendienst gebeld dossier aangemaakt “de achterdienst “gaat contact onderzoeken en contact opnemen gisteren na 24u terug gebeld met klantendienst die zei me terug hetzelfde met als excuus sorry mevrouw maar we groeien enorm en dan kan het wat langer duren 🧐🧐🧐 nu dag 3 en nog steeds geen tv als ook geen telefoon van de “achterdienst “ pfffff

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Veerle67  ik heb ook al eens een dossier laten maken en toen werd er gezegd dat ze mij ook gingen contacteren. Binnen de vijf werkdagen ben ik ook effectief gecontacteerd geweest. Dus zelf denk ik dan ook dat het binnen die vijf werk dagen gaat zijn. Maar natuurlijk fijn is anders he want dat is totaal niet fijn om zonder diensten te zitten. Het enige wat ik u kan aanraden is om meermaals te bellen en ook eventueel via het internet via messenger van facebook te sturen of twitter. Daar antwoorden ze vrij snel , is mijn ervaring , en zijn er heel vriendelijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Veerle67  ik heb ook al eens een dossier laten maken en toen werd er gezegd dat ze mij ook gingen contacteren. Binnen de vijf werkdagen ben ik ook effectief gecontacteerd geweest. Dus zelf denk ik dan ook dat het binnen die vijf werk dagen gaat zijn. Maar natuurlijk fijn is anders he want dat is totaal niet fijn om zonder diensten te zitten. Het enige wat ik u kan aanraden is om meermaals te bellen en ook eventueel via het internet via messenger van facebook te sturen of twitter. Daar antwoorden ze vrij snel , is mijn ervaring , en zijn er heel vriendelijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Veerle67
Gewaardeerd verkenner

Update 😉 

de technische dienst heeft me net opgebeld we hebben samen de decorder gereset (wat ik de laatste dagen niet anders heb gedaan ) en dan is hij tot de conclusie gekomen dat er een technieker moet langs komen. Morgenvroeg 🙏🙏🙏 hopelijk alles opgelost. Ik hou jullie op de hoogte (dan hebben mijn meedermaalse telefoontjes toch geholpen percies ) 

Veerle67
Gewaardeerd verkenner

🙏🙏 de technieker is geweest zeer vriendelijke man die een nieuwe decorder heeft geïnstalleerd en alles werkt terug als ervoor. Me happy 🙈🥰

Cdt24801
Wijze
Wijze

Mooi om goed nieuws te lezen Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen