annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Die vervelende herhalingen weer in de zomer

Topic gestart op: 04-05-19 17h56

Antwoorden: 2 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Die vervelende herhalingen weer in de zomer

Dag iedereen,

Ik las in de krant dat de vlaamse zenders vanaf eind juni a.s. tot eind augstus 2019, herhalingen zullen uitzenden. Dit heeft allemaal met geld te maken en dus gaat men besparen. Herhalingen als FC DE Kampioenen kennen we allemaal. Vanaf eind augustus a.s. zal het nieuwe TV seizoen van start gaan. Het is te hopen dat iedereen op vakantie gaat, stond er in de text. Uiteraard is de koers en Vive le vélo op de VRT.

Voor de mensen onder ons, die niet kunnen of willen, de hele zomer weggaan, misschien het volgende.

1. Je kan voor Netflix nemen voor 2 maanden (2X7.99 euro ofwel een kaart van 15 euro).

2. Je kan een maand GRATIS Uncut.be uitproberen

3. Je kan op Youtube films en documentaires vinden en dat allemaal gratis (je moet wel zoeken natuurlijk).

4. Ofwel kijk je nogmaals de herhalingen en een fillm die je terug wil zien.

5. Ofwel een goed boek of een wandeling maken.

Mensen met een abonnement op LOVE, kunnen gratis op Eleven sport voor de autokoers (ergens in juli?). 

Ikzelf in in m'n zenders aanbod Uncut erbij genomen en ik wil nogeens de WITTE zien (goeie ouwe Vlaamse film, zelf uit 1933). Mijn Play sports en Eleven neem ik terug vanaf eind juli/begin augustus met het voetbal.

Er zijn genoeg alternatieven op het internet en op TV, maar het is wat zoeken vrees ik. 🙂

Gegroet,

 

Surfer

 

 

 

 

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
a148146
Leidende verkenner

Ik ben ook bij Telenet en heb Play en het voetbal; natuurlijk is dit veel duurder dan bij julie maar zoals je zegd met al die herhalingen moet dat soms. Bij Telenet heb je dan die gratis films, wat voor mij veel interesanter is dan Netflix. Want daar moet je voor betalen en de meeste titels zijn ook ouder dan die in play en play-more verschijnen; Ik wou in tweede instantie nog ergens uit Nederland IP TV kopen waar ik een 1500 kanalen mee kon zien. en dit waren standvastige streams. Dus niet zoals die 10000 of 12000 die men kan krijgen, want daar kan men nog niet de helft van zien en dat is rommel. Enkel moet men dus een goed internet leverancier hebben. Telenet-Proximus-Orange.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer er zijn altijd alternatieven genoeg maar niet iedereen wil er voor betalen voor een maand. Zelf heb ik wel Netflix en play more omdat ik telenet klant ben met tv en internet. Maar moet zeggen dat het aanbod in Netflix ook niet alles is. Hopelijk is het op uncut. Be anders. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen