annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eclips TV bij Orange

Topic gestart op: 18-05-19 22h30

Antwoorden: 10 antwoorden

a148146
Leidende verkenner

Eclips TV bij Orange

Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV  bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij  zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus daar ook 24 en bij jullie waarschijnlijk ook, daarbij Eclips zond snachts toch niets anders uit dan herhalingen.

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
a148146
Leidende verkenner


@a148146  schreef:

Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV  bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij  zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus daar ook 24 en bij jullie waarschijnlijk ook, daarbij Eclips zond snachts toch niets anders uit dan herhalingen.


Dat bewuste bericht kwam van het forum van master Magic. www.tvdigitaal.be denk ik.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

ja Eclips is er weer terug jabadabadoe!

Mooi en medogenloos terug kijken.

Dank je wel.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

@Josette  schreef:

Goedemorgen,

ja Eclips is er weer terug jabadabadoe!

Mooi en medogenloos terug kijken.

Dank je wel.

Inderdaad, fantastiche zender voor veel mensen , ik volg er vooral de dingen des levens op die al op een 5 tal zenders heefd gezeten denk ik. Maar zit nu wel bij Telenet omdat ik niet kon blijven wachten om een soap waar bij elke aflevering op elkaar volgt, en die je moet volgen. Je dan maar moest blijven wachten tot men die bewuste zender bij een operator er bij plaats.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@a148146  schreef:

Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV  bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij  zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus daar ook 24 en bij jullie waarschijnlijk ook, daarbij Eclips zond snachts toch niets anders uit dan herhalingen.

Spijtig dat het voor mij drie weken te laat is. die box was er eerder.

 


 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen