annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eclips TV bij Orange

Topic gestart op: 18-05-19 22h30

Antwoorden: 10 antwoorden

a148146
Leidende verkenner

Eclips TV bij Orange

Ik weet niet of het bericht hier al gepaseert is, maar in de loop van Juli word de zender Eclips TV  bij Orange in het aanbod gestoken. Eveneens zal daar Evenaar bij  zitten want deze zender stopt er mee eind Juni. Bij Telenet Zond die maar 12 uur uit tegenover bij Proximus 24 uur, maar dit word dus daar ook 24 en bij jullie waarschijnlijk ook, daarbij Eclips zond snachts toch niets anders uit dan herhalingen.

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
a148146
Leidende verkenner

het lijkt er op of er zijn hier posting verdwenen of zijn deze verplaats?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a148146 

Niet bij mijn weten. Ik hed deze rubriek altijd zo geweten, vond het trouwens raar dat je jezelf gequote hebt zonder meer ... Daarom dat ik het mij herinner.

BTW, ik heb eens, in een ander kader, de vraag gesteld aan de forumverantwoordelijke wat hun politiek is en men heeft mij verzekerd dat ze nooit posts verwijderen. Verplaatsen kan wel soms gebeuren, maar verwijderen zonder meer dus niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@Cdt24801  schreef:

@a148146 

Niet bij mijn weten. Ik hed deze rubriek altijd zo geweten, vond het trouwens raar dat je jezelf gequote hebt zonder meer ... Daarom dat ik het mij herinner.

BTW, ik heb eens, in een ander kader, de vraag gesteld aan de forumverantwoordelijke wat hun politiek is en men heeft mij verzekerd dat ze nooit posts verwijderen. Verplaatsen kan wel soms gebeuren, maar verwijderen zonder meer dus niet.

Dit is quoten maar hoe kan ik in godsnaam mijn eigen treathbericht quathen. Ik had dit bericht getypt dat die zender bij orange er bij kwam er stond in ieder geval van iemand iets onder en ik heb daar op geantwoord. de dag nadien was dit weg. Ik zie nog geen spoken.


 

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

ik volg @Cdt24801 volledig.
Hier wordt niets verwijderd of gefiltert.
Aangezien spoken niet bestaan en dit forum nog niets is uitgerust met AI denk eerder een menselijke vergissing (wat kan gebeuren 🙂 )

 

 

a148146
Leidende verkenner


@Chiquita  schreef:

ik volg @Cdt24801 volledig.
Hier wordt niets verwijderd of gefiltert.
Aangezien spoken niet bestaan en dit forum nog niets is uitgerust met AI denk eerder een menselijke vergissing (wat kan gebeuren 🙂

Of dat spoken nu bestaan of niet een doods ervaring wel want deze heb ik al mee gemaakt en wil ik geen tweede maal mee maken en wens ik ook niemand toe; En een menselijke fout mijnentwege was het zeker niet, want ik heb hier alles klaar en duidelijk zien staan+ het antwoord of reactie van een andere persoon waar ik dan had op geantwoord had. De dag nadien was dit verdwenen tot enkel dagen later dat beicht van Ecjips terug verscheen hier maar enkel het bericht. Dus de treath. En of nu spoken bestaan of niet, geef het dan een andere naam. Ik zij geen spoken. Het is ook niet dat ik niet elke dag post dat ik veel berichten lees. ik lees ze bij alle operators.

 

 


 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen