annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een mooi nieuw menu op je tv !

Topic gestart op: 15-10-18 16h28

Antwoorden: 53 antwoorden

ThomasP
Orange-expert
Orange-expert

Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello,

Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:

  • Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigeren
  • Een verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigeren
  • Je kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv-gids en opnamelijst zien

Aarzel niet om feedback te geven !

Thomas

New_UI_NL.jpg

 

 

 

Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
Frank76
Leidende verkenner


@gsx3000  schreef:

Heel die decoder en software ziten vol bugs. de decoder moet je spreekwoordelijk meer herstarten dan tv kijkt.


Waarom ga je dan niet naar Telenet ? 
Je zit hier al maanden te klagen...


Decoder werkt als een zonnetje.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Waarom zit jij dan hier als je dat zo goed weet. Dan zal je ook wel weten dat het veel duurder is en bijlange geen 70 zenders hebt in je basispakket. ik heb 150 zenders en was vorige maand 132€ kwijt,  binnenkort komt Eclips tv naar hier en nieem ik hier een abonnement terug zoals vele duizenden. Voetbal en play heb ik gisteren al buiten gegooid; want heb nu IP TV gekocht dat ze morgrn of overmorgen leveren. 200000 films 0 euro en 1000000 muziek zenders/genres/shows/etc

0 pluimen
raskit
Veteraan verkenner

Ik vind het wel heel vervelend dat je nu niet meer naar de opnames of tv-gids kan gaan terwijl een opname gepauzeerd is, dan begint het programma gewoon terug te spelen...

0 pluimen
Parshift
Ervaren verkenner

Dat vind ik ook heel vervelend, mag bij een volgende update zeker verholpen worden

0 pluimen
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Vandaag is bij mij een nieuwe update uitgerold op de decoder (grafische schil 30-10-2018). Ik zie geen veranderingen, maar misschien is dit een bugfix release.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen