annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een mooi nieuw menu op je tv !

Topic gestart op: 15-10-18 16h28

Antwoorden: 53 antwoorden

ThomasP
Orange-expert
Orange-expert

Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello,

Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:

  • Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigeren
  • Een verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigeren
  • Je kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv-gids en opnamelijst zien

Aarzel niet om feedback te geven !

Thomas

New_UI_NL.jpg

 

 

 

Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
gsx3000
Ervaren verkenner

Ik ben trouwens erg blij voor u dat alles goed werkt. Helaas bij niet. Ik zeg enkel wat ik ervaar. 

0 pluimen
gsx3000
Ervaren verkenner

Enkele minuten geleden belde ik met mijn smartphone naar het vast toestel thuis en de lijn was onbereikbaar. Even naar gsm gebeld van iemand die thuis was en gevraagd ofode lijn bezet was wat niet het geval was. Dit bedoel ik nu dat er elke dag wel iets is dat niet werkt bij Orange. Vraag mij af of u het zou tollereren dat u auto af en toe start en regelmatig eens onderweg er mee ophield. Dat de garage u zou zeggen van hem te resetten en na enkele minuten terug te proberen te rijden.

gsx3000
Ervaren verkenner

Om de simpele reden dat als ik betaal voor een product of dienst ik mag verwachten dat deze ook werkt.

GirlKillu
Gewaardeerd verkenner

Ik vond de menu tijdens het zappen voordien wel handiger, dan zag je meteen wat er nu afspeelt en welke gaat komen. Kan je dit niet terugzetten? Misschien de keuze bij de klant maken dan.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Daar kan ik nu sijtig niet over mee spreken om dat ik zo als ik al zei geen klant meer ben. Vroeger wel en had er ook geen problemen, zou dus direct terug komen als die zender er bij kwam want dan zal je meteen ook zien dat er zeer veel klanten van Telenet en misschien Proximus naar hier komen voor het prijs verschil. Enkel voor de soaps mooi en meedogeloos en de dingen des levens te kunnen volgen. Maar op IP TV is deze zender niet te vinden.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen