annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een mooi nieuw menu op je tv !

Topic gestart op: 15-10-18 16h28

Antwoorden: 53 antwoorden

ThomasP
Orange-expert
Orange-expert

Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello,

Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update:

  • Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigeren
  • Een verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigeren
  • Je kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv-gids en opnamelijst zien

Aarzel niet om feedback te geven !

Thomas

New_UI_NL.jpg

 

 

 

Labels (1)
53 ANTWOORDEN 53
gsx3000
Ervaren verkenner

Na de update zijn er verschillende zaken die niet meer werken. Onderandere sommige programma's geen serie opname keuze meer in menu.

0 pluimen
Kaya
Aspirant scout

Eerlijk gezegd vind ik het geen verbetering (partner deelt deze mening). Ik zou dit niet moderner noemen, ik vind het maar levensloos, zo donker en strak. Went wel weer, dat is niet het probleem. Maar ik had bij de vorige guide al soms wat moeite om alles te kunnen lezen, de oranje letters op het grijs (wanneer je op een programma staat) die kan ik echt amper nog lezen. Het wit op zwart is gelukkig geen probleem.

Voor de rest al jaren tevreden klant bij Orange 

Ook zijn de letters en logo's kleiner, wat het voor mensen met minder goede ogen toch net wat minder maakt. 

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Zou het dan niet beter zijn dat er een mogelijkheid zou bestaan om die kleuren zelf te kiezen? Om dat iedereen zijn ogen niet het zelfde zijn.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb de Update nog altijd Niet binnen ! ik denk dat ze een probleem hebben bij orange ?

Als ik zelf zoek via systeem en zoek nieuwe software versie krijg ik steeds authenticatie mislukt, fout code N007 (rood schermpje)

 serial xxxxxxxxxxx type , error ......

0 pluimen
Timpreza
Aspirant verkenner

Je kan tegenwoordig niet meer zien of je een opname al bekeken hebt of niet.

Heel irritant als je een opgenomen reeks wil volgen.

Leden met de meeste pluimen