annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout koppeling Orange tv app

Topic gestart op: 24-09-18 18h33

Antwoorden: 12 antwoorden

Eveliencox
Gewaardeerd verkenner

Fout koppeling Orange tv app

Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Eveliencox  sorry, tikfout, het is hier ook
Grafische schil    HNEXX_2_07_12 (2018.10.30.1008)

aan de software versie zal het dus niet liggen.

Misschien heeft het geen belang, is je decoder via wifi of ethernet verbonden met de Orange router ?

0 pluimen
Eveliencox
Gewaardeerd verkenner

via ether

0 pluimen
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@Eveliencox  schreef:

Ik heb sinds vandaag Love van Orange. Ondertussen heb ik de Orange tv app gedownload. Ik heb alle stappen gevolgd om mijn iPad te koppelen, maar wanneer ik de code ingeef die gegenereerd wordt, staat er op mijn iPad: fout opgetreden. Ik heb ondertussen verschillende codes geprobeerd en ook verschillende toestellen zoals mijn Wiko gsm. Wat loopt er fout en hoe kan ik het oplossen?

Alvast bedankt!


Hallo Eveliencox,

Kan deze Tribepost je verder helpen?

Hou ons zeker op de hoogte ;-)!

Tribegroetjes

Assia

0 pluimen
Eveliencox
Gewaardeerd verkenner

Dag AssiaA

bedankt, maar neen. Ik heb nog geen enkele koppeling kunnen maken met geen enkel toestel. Ook na het verwijderen van de app en opnieuw installeren lukt het me niet, zelfs niet nu na twee dagen. 

yannb
Gewaardeerd verkenner

Bij mij werkt het op meerdere toestellen ook niet (meer). Apparaten waar het wel mee gelukt is vroeger, kan ik niet verwijderen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen