annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

Topic gestart op: 26-02-18 20h33

Antwoorden: 24 antwoorden

MaximeV
Ervaren verkenner

Foutmelding Orange TV app: Geen decoder gevonden op netwerk

OPGELOST

Hallo, 

Soms kan ik via de Orange tv app geen opnames instellen omdat de decoder niet gevonden wordt op het netwerk, terwijl alles juist ingesteld staat (een uur geleden ging alles wel nog).

Heeft er nog iemand dit probleem? 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MaximeV
Ervaren verkenner

Verbinding is met netwerkkabel, het probleem was dat de decoder weer vastgelopen was en opnieuw moest gereset worden (stekker er uit en terug in).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
24 ANTWOORDEN 24
TomN
Orange-werknemer

Ah, mag ik je aanraden om met de klantendienst eens contact op te nemen en eerder over het decoder probleem te hebben?


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik veronderstel dat het rechtstreeks op de TV wel gaat? Of ook niet?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MaximeV
Ervaren verkenner

Ondertussen is het opgelost, de decoder moest (weeral) gereset worden. Loopt regelmatig vast blijkbaar... 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Fijn dat het opgelost is. Alleen jammer dat het alweer een reboot vereiste, dat zou toch niet mogen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
MaximeV
Ervaren verkenner

Vind ik ook, vorige zaterdag ben ik een opname deels verloren omdat de decoder ook blokkeerde. Kon totaal niks meer doen, eerst een paar seconden ruis, daarna zwart scherm. Enige oplossing was de stekker uittrekken en herstarten. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen