annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen signaal digitale tv

Topic gestart op: 26-05-18 20h44

Antwoorden: 1 antwoord

Jens87
Rekruut scout

Geen signaal digitale tv

OPGELOST

Op 25/05/18 zijn ze langs geweest voor de installatie van digitale televisie en internet. Activatie kon niet voltooid worden aangezien telenet de aansluiting nog niet gedaan had. Een half uur later was dit ook in orde. Nu had de technieker mij gezegd dat de activatie dezelfde dag of ten laatste vandaag zeker in orde zou zijn. Nu kan ik nog steeds geen tv kijken en vraag ik mij af wat er nu moet gebeuren. Wacht al 2 maand op beide afspraken en nu ben ik nog altijd niet geholpen feitelijk. Wifi heb ik wel maar telkens ik de installatie van de digitale tv probeer te voltooien, blijft hij steeds steken bij zenders zoeken...geen signaal. Wat moet er gebeuren?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Jens87,

 

Zou eens proberen de decoder uit te zetten en opnieuw alles te proberen de stappen te volgen de activering te volgen. Mocht dit niet lukken vandaag nog bellen met de klantendienst die zijn ook op zondag aanwezig. Ik heb ook een tijdje gewacht op de activatie , de technieker toen , eentje van orange zelf , wist mij te zeggen dat het soms 30 minuten kan duren aar bij andere ook weer langer dan een dag maar als het niet ging mocht ik de klantendienst bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

Jens87,

 

Zou eens proberen de decoder uit te zetten en opnieuw alles te proberen de stappen te volgen de activering te volgen. Mocht dit niet lukken vandaag nog bellen met de klantendienst die zijn ook op zondag aanwezig. Ik heb ook een tijdje gewacht op de activatie , de technieker toen , eentje van orange zelf , wist mij te zeggen dat het soms 30 minuten kan duren aar bij andere ook weer langer dan een dag maar als het niet ging mocht ik de klantendienst bellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen