annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe ziet de TV-gids en zendergids van Orange eruit?

Topic gestart op: 25-03-18 22h33

Antwoorden: 16 antwoorden

Kimmi
Gewaardeerd verkenner

Hoe ziet de TV-gids en zendergids van Orange eruit?

OPGELOST

heeft Orange Tv ook    tv-gids EN zendergids    zoals bij telenet ?

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Parshift
Ervaren verkenner

@Kimmi Je krijgt bijna net hetzelfde voor mekaar met de navigatietoetsen van je afstandsbediening. Je kan de programmering van alle zenders doorlopen terwijl je naar een andere zender aan het kijken bent.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

CounterForce
Ervaren verkenner

@Kimmi ,

Ook tot 2 weken ver (op voorwaarde dat de zender 2 weken tv-gids meestuurt).
Je kan dus opnames instellen tot 2 weken ver en inderdaad ook herinneringen.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Kimmi
Gewaardeerd verkenner

de gewone tv-gids met balken onder elkaar  en de tv-gids per zender netjes overzichtelijk , bij Telenet kan je kiezen : als je drukt op tv-gids heb je 2 mogelijkheden : tv-gids of zendergids

Timothyall
Gewaardeerd verkenner

Bedankt!

CounterForce
Ervaren verkenner

Kimmi,


Ik weet niet exact wat je bedoeld met "zendergids" maar ik vermoed dat je een overzicht wil van alle zenders?

Dat kan je gemakkelijk oproepen (als je gewoon TV aan het kijken bent) door op de ronde toets met het pijltje omhoog of omlaag te drukken. Dan krijg je aan de linkerkant de lijst met alle zenders en wat er op dat moment op die zenders aan het spelen is.

Via de knop Guide krijg je enkel de TV-gids te zien.

MVG

Tom

0 pluimen
Kimmi
Gewaardeerd verkenner

uit de antwoorden blijkt duidelijk dat ze dit bij orange-tv niet heben , spijtig want dit is wel een grote voorwaarde om over te stappen naar Orange , anders had ik vandaag nog de installatie aangevraagd

0 pluimen
CounterForce
Ervaren verkenner

Kimmi,

Ik vermoed dat ook dit een functie is bij Telenet die zeer weinig tot bijna niet gebruikt word. Kan je dit anders eens laten zien met behulp van een foto? Dan is het misschien iets duidelijker.

Mvg Tom

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen