annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoeveel opnames kan je tegelijk opnemen?

Topic gestart op: 22-01-19 18h28

Antwoorden: 8 antwoorden

Kellysegers5
Gewaardeerd verkenner

Hoeveel opnames kan je tegelijk opnemen?

OPGELOST

Ik ben nog geen klant voor tv en internet.

Mijn vraag is dan ook, hoeveel kan je tegelijker tijd opnemen en kan he bij Orange ook extra pakketen nemen zoals bij Telenet en proximus?

Dan bedoel ik extra zenders of filmpakket.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
cuypz
Ervaren verkenner

Per decoder kan je twee programma's tegelijkertijd opnemen en een derde live bekijken.  Je kan extra decoders bekomen, die op hun beurt ook weer twee programma's tegelijkertijd kunnen opnemen, maar daar betaal je dan maandelijks wel 9 euro extra huur voor (zoals een extra digicorder bij Telenet).

Extra zender- en filmpakketten zijn er niet, het basisaanbod is nagenoeg gelijk met dat van Telenet en daarboven heb je wel o.a. nog drie sportkanalen (Eleven Sports 1, 2 en 3) die zich in het bijzonder richten op de FA Cup, NBA, NFL en UFC (geen Belgisch voetbal dus), en twee adult kanalen.  Voor extra films en series wordt, in mijn ogen terecht, doorverwezen naar streaming diensten zoals Netflix.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@a148146

Als je heel zeker van je stuk bent, waarom stuur je dan niet eens een privé bericht naar de community manager met een vraag om opheldering? Een nee heb je reeds en een ja kun je krijgen.

En dat heeft niets te maken met klant zijn of worden, dat is geen voorwaarde om hier op dit forum actief te zijn. Ik noem dat misverstanden uitklaren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
cuypz
Ervaren verkenner

Volgens mij heeft Kellysegers5 helemaal niets aan deze discussie en kan er best mee gestopt worden.  Ik hoop dat ik jou met mijn antwoord wel een beetje duidelijkheid heb kunnen geven, Kelly?

Cdt24801
Wijze
Wijze


@cuypz  schreef:

Volgens mij heeft Kellysegers5 helemaal niets aan deze discussie en kan er best mee gestopt worden.  Ik hoop dat ik jou met mijn antwoord wel een beetje duidelijkheid heb kunnen geven, Kelly?


Je hebt overschot van gelijk, mijn excuses.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Kellysegers5 u kan tot 2 opnames tegelijk doen. Nee Orange heeft geen extra pakketten misschien naar de toekomst maar nu nog niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen