annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IR extender werkt niet

Topic gestart op: 04-12-18 10h36

Antwoorden: 17 antwoorden

freggel
Ervaren verkenner

IR extender werkt niet

OPGELOST

Hallo

Ik heb een klant die werkt met IR-extender die heeft altijd gewerkt met telenet en nu met overschakelen werkt deze blijkbaar niet meer ligt kan het zijn dat zijn oog van de extender niet op de juiste positie staat?

iemand eniger ervaring mee? want ik ken iemand daar werkt het dus wel maar die hebben dus gewoon de handleiding gevolgd van de ir extender

 

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
freggel
Ervaren verkenner

Ik heb het ondertussen al zelf kunnen oplossen dankzij een medelid hier in de community.

De decoders van orange werken via het nieuwe infra rood signaal van 60khz en als men oudere types heeft van IR-extenders werkt deze niet omdat  het bereik maar 38khz is.

Hier zijn 2 links met IR-extenders die dus wel werken met het 60khz signaal

 

https://www.coolblue.nl/product/264284/marmitek-invisible-control-6-remote-extender.html?clickref=10...

https://www.bol.com/nl/p/marmitek-invisible-control-6-xtra-infrarood-verlenger-zwart/92**bleep**9572...

 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
marleen11
Aspirant verkenner

Beste, ik werk met een marmitek extender. Waar juist op de decoder moet je de verzender kleven? Werd vandaag geïnstalleerd, werkte met telenet perfect, en nu niet meer...

0 pluimen
freggel
Ervaren verkenner

Kijk is op de doos hoeveel khz deze is orange heeft 60khz nodig dus kan zijn dat degene die jij hebt maar tot 38kz aankan en bij orange moet je op het blinkend gedeelte op de zelfde hoogste als het groen led licht staan aan de rechterkant

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @marleen11 

Totem ziet dat je misschien een extender hebt dat misschien niet compatibel is.
Kan je het antwoord van @freggel boven jou eens nakijken?

Zonnegroeten 

Totem

0 pluimen
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Hallo

Ik heb een klant die werkt met IR-extender die heeft altijd gewerkt met telenet en nu met overschakelen werkt deze blijkbaar niet meer ligt kan het zijn dat zijn oog van de extender niet op de juiste positie staat?

iemand eniger ervaring mee? want ik ken iemand daar werkt het dus wel maar die hebben dus gewoon de handleiding gevolgd van de ir extender

 

Mvg

Hallo @KevinD,

 

Kan je @freggel verder helpen :-)?

 

Bedankt voor je bijdrage!

 

Tribe erop los!

 

Groetjes

Assia

freggel
Ervaren verkenner

veel hulp moet ik hier dus niet verwachten

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen