annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik beschik niet over alle Duitse zenders?

Topic gestart op: 14-01-19 08h24

Antwoorden: 13 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Ik beschik niet over alle Duitse zenders?

Hallo

Ik ben zeer tevreden Orange-klant voor mobiel op dit moment en zou graag internet en tv erbij nemen. Ik zie echter dat er in Limburg enkel Das Erste en ZDF beschikbaar zijn, terwijl in het volledige pakket ook o.a. ProSieben en Sat.1 zijn opgenomen. Waarom zijn deze andere Duitstalige zenders niet beschikbaar in Limburg?

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
a148146
Leidende verkenner


@Anonymous  schreef:

@patrick2 Dat is juist het eigenaardige. Bij Telenet heb ik vijf Duitse zenders momenteel. Inderdaad niet Pro 7 en Sat. 1, maar wel RTL, VOX en n-tv, bovenop de twee basiszenders. Waarom biedt dan Orange niet dezelfde zenders aan die Telenet ook in haar basispakket heeft?


Ja, maar het is ook niet een kwestie van willen of kunnen bijzetten. Eén verschil word er wel vergeten dat andere operators Telenet en ook Proximus geld vragen voor het aanbeden aan hun klanten van het kijken naar sommige zenders. Die er bij komen. Als Orange elke zender zou moeten plaatsen die Proximus of Telenet plaats zouden ze er veel moeten plaatsen, want er staat veel bij Proximus wat Telenet nog niet heeft. Dus dat is onmogelijk omdat Orange zonder Paketten werkt en anders als jullie dit willen kunnen jullie dit altijd vragen maar dit zal een goede en slechte kant hebben vrees ik. Duurder factuur en mischien meerdere zenders.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@a148146 met de meet en greet bij Orange hebben we deze vraag gesteld toen de tijd. Inderdaad u zegt het zelf al dan zullen ze paketten moeten maken of veel meer betalen om deze zenders open te zetten. Natuurlijk wat Orange betaald aan uitzendrechten zal door gerekend worden aan de klant en dan zal er inderdaad een duurdere factuur komen. Nu voor mij persoonlijk zijn er genoeg zenders op en zelfs nog die ik niet eens kijk . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


a148146
Leidende verkenner


@patrick2  schreef:

@a148146 met de meet en greet bij Orange hebben we deze vraag gesteld toen de tijd. Inderdaad u zegt het zelf al dan zullen ze paketten moeten maken of veel meer betalen om deze zenders open te zetten. Natuurlijk wat Orange betaald aan uitzendrechten zal door gerekend worden aan de klant en dan zal er inderdaad een duurdere factuur komen. Nu voor mij persoonlijk zijn er genoeg zenders op en zelfs nog die ik niet eens kijk . 


Ja, dat is waar maar dan mis ik toch net die ene zender of ik had al lang terug bij jullie gezeten want bijProximus daar is het toch ook niet altijd zus en zo.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Tja, overal is er gras, maar of het daarom beter of groener is .... Gefrustreerde kat

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@Cdt24801  schreef:

Tja, overal is er gras, maar of het daarom beter of groener is .... Gefrustreerde kat

 Ik begrijp best wat jullie willen bedoelen maar gras is nog altijd anders als een zender. Want als je een zender mist waar je al jaren een programma op volgt en dit word door die opperator niet verdeeld dan is dit wel een zeer groot gemis. Ook al is dit voor mij maar voor 1 programma. Maar hier zijn ook nog veel meerdere  klanten die naar dit zelfde programma hunkeren. En dit weten ze hier. Maar het is ook niet eenvoudig om deze zender in hun bestand te krijgen.


 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen