annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb slechts twee zenders na omwisseling decoder

Topic gestart op: 22-06-18 13h46

Antwoorden: 5 antwoorden

mikele
Gewaardeerd verkenner

Ik heb slechts twee zenders na omwisseling decoder

OPGELOST

Disndag heeft een technieker langs geweest om de decoder te vervangen.  Oude was een slechte serie.

Tot op heden kan ik enkel naar een en canvas kijken, andere zenders zijn gecodeerd.  al verschillende keren gebeld, maar telkens als antwoord dat men er mee bezig is. Geef mij dan maar de oude terug deze werkte nog een beetje. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Het klopt inderdaad dat het langer dan 15 minuten kan duren maar dagen is inderdaad ook niet normaal. Weet wel dat als ze een dossier opmaken dat ze u binnen 5 werk dagen moeten bellen voor een eventuele oplossing. 

Klinkt allemaal erg vervelend maar bel anders eventueel terug en vraag of ze een andere decoder kunnen opsturen. Weet dat het niet fijn klinkt ook al omdat het weekend is u graag tv wil zien en natuurlijk al dagen zonder tv zit maar heb ook anders geen andere oplossing om u verder te helpen. Misschien dat er wel eventueel een technieker kan komen zsm om het op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

Mikele,

Dit lijkt mij niet echt de plaats om deze vraag te stellen of de opmerking te geven. Angezien wij op de community hier niet veel aan kunnen doen en er geen antwoord op hebben , hier zou ik voor de klantendienst contacteren , waarschijnlijk al gedaan , en daar op hun antwoord wachten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mikele
Gewaardeerd verkenner

Ik wacht al van disndag 19/06/18 al verschillende keren gebeld maar geen oplossing. Service 0,0.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Misschien een stom antwoord of dom van mijn kant uit maar heeft u geprobeerd eventueel de decoder eens opnieuw in te stellen . Dus de gehele installatie procedure opnieuw te beginnen? 

Probeer enkel vanuit afsttand enkele ondersteuning te bieden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mikele
Gewaardeerd verkenner

Ja, al gedaan, krijg altijd dat rood handje en dat ik 15 minuten moet wachten. Technieker zei dat het wel iets langer kon duren... maar toch geen dagen.  en als je belt helpen ze je ook niet verder, is voor de technische dienst en ze zullen het doorsturen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen