annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je dezelfde opnames die zich herhalen op andere dagen uitschakelen?

Topic gestart op: 09-03-18 19h11

Antwoorden: 1 antwoord

lisavdae
Aspirant verkenner

Kan je dezelfde opnames die zich herhalen op andere dagen uitschakelen?

OPGELOST

Hallo

ik vroeg mij af of er de mogelijkheid is om een serie op te nemen zonder dat er ook herhalingen worden opgenomen ? Bijvoorbeeld topdokters is ingesteld , maar de zondag heb ik dan conflict omdat er veel herhalingen van series worden opgenomen. 

Alvast bedankt. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

ik vroeg mij af of er de mogelijkheid is om een serie op te nemen zonder dat er ook herhalingen worden opgenomen ? Bijvoorbeeld topdokters is ingesteld , maar de zondag heb ik dan conflict omdat er veel herhalingen van series worden opgenomen. 

Alvast bedankt. 

Ugh! @lisavdae,

 

Die mogelijkheid is er. 
Wanneer je de opname instellingen van je serie opname selecteert, heb je de optie om "alleen recente afleveringen" te kiezen. Als je "alle afleveringen" kiest gaat de decoder ook de herhalingen opnemen. 

Lukt dat zo? Indien het je niet lukt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice, die zullen je hierbij verder kunnen helpen.

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren.

 

Totem
 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo

ik vroeg mij af of er de mogelijkheid is om een serie op te nemen zonder dat er ook herhalingen worden opgenomen ? Bijvoorbeeld topdokters is ingesteld , maar de zondag heb ik dan conflict omdat er veel herhalingen van series worden opgenomen. 

Alvast bedankt. 

Ugh! @lisavdae,

 

Die mogelijkheid is er. 
Wanneer je de opname instellingen van je serie opname selecteert, heb je de optie om "alleen recente afleveringen" te kiezen. Als je "alle afleveringen" kiest gaat de decoder ook de herhalingen opnemen. 

Lukt dat zo? Indien het je niet lukt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice, die zullen je hierbij verder kunnen helpen.

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren.

 

Totem
 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen