Televisie
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
onguard21
Gewaardeerd verkenner

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

OPGELOST

Hallo daar,

Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???

Labels (2)
0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
Cdt24801
Leidende genezer

Re: tv. kijken

@onguard21

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Komt misschien nog wel, maar dat is dus toekomstmuziek.

0 pluimen
Highlighted
onguard21
Gewaardeerd verkenner

Spijtig, ik vond dit best interessant daar je zo toch naar je favoriete programma kon kijken endit zonder gebruik te moeten maken van je databundel. Man Verdrietig

Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste,

Als je via je Orange Love WiFi thuis met je smartphone/tablet kijkt, maak je geen gebruik van je data bundel hoor Smiley Vrolijk

Ik hoop dat dit toch wat voor je oplost Smiley Vrolijk

0 pluimen
onguard21
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je reactie, maar niet echt een antwoordt op mijn vraag. Afwachten wat de toekomst brengt.

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Ik zou het ook wel handig vinden dat dit via een Windows app of via het web mogelijk wordt.

Via de app gaat ook, maar op zo een klein scherm. En om één of andere reden is er geen cast knop in de Orange app om te casten naar een ChromeCast. Ik kan wel mijn volledig device casten maar is allemaal een beetje omslachtig vind ik.

0 pluimen
Chiquita
Leidende verkenner

Klopt.
Online en/of cast knop zou leuke aanvulling zijn.

Zolang we dan geen prijsstijging krijgen zoals bij de concurrent natuurlijk ;-)

0 pluimen
mechanik
Ervaren verkenner

die concurrent heeft zelfs geen verbetering nodig om zijn prijzen te verhogen ... volgens mij zit dat gewoon voorgeprogrammeerd bij hun .... ben blij dat ik er weg ben ... service trok op het einde ook op niets meer ...

0 pluimen
onguard21
Gewaardeerd verkenner

Halo Mecanik,

Alhoewel je zeker geen ongelijk hebt, vond ik het verdomd gemakkelijk om via play, via je pc.,  je decoder te kunnen programeren, tv. kijken en opgenomen programma's thuis of elders te kunnen bekijken. Maar voor de, inderdaad juiste prijs, services die orange levert kan en mag je niet klagen. En wat niet is kan natuurlijk nog komen, hopen mag toch, niet waar? Verraste kat

0 pluimen
mechanik
Ervaren verkenner

inderdaad :-) PLAY was handig maar is er ook pas gekomen na jaren dat Telenet op de kabel zat.

Ondertussen ben ik hier aan het overwegen om het internet@home met hun flybox erbij te nemen, Orange gaat duidelijk stappen verder dan hun concurrent om het aanbod uit te breiden :-)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen