annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

Topic gestart op: 09-08-18 15h44

Antwoorden: 24 antwoorden

onguard21
Gewaardeerd verkenner

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

OPGELOST

Hallo daar,

Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@onguard21

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij is dat helaas niet mogelijk. Komt misschien nog wel, maar dat is dus toekomstmuziek.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Frank76
Leidende verkenner

Ik zou het ook wel handig vinden dat dit via een Windows app of via het web mogelijk wordt.

Via de app gaat ook, maar op zo een klein scherm. En om één of andere reden is er geen cast knop in de Orange app om te casten naar een ChromeCast. Ik kan wel mijn volledig device casten maar is allemaal een beetje omslachtig vind ik.

Polle
Gewaardeerd verkenner

Je hebt wel een cast knop bij de app, gewoon goed zoeken 🙂

Chiquita
Aspirant genezer

Klopt.
Online en/of cast knop zou leuke aanvulling zijn.

Zolang we dan geen prijsstijging krijgen zoals bij de concurrent natuurlijk 😉

 

mechanik
Veteraan verkenner

die concurrent heeft zelfs geen verbetering nodig om zijn prijzen te verhogen ... volgens mij zit dat gewoon voorgeprogrammeerd bij hun .... ben blij dat ik er weg ben ... service trok op het einde ook op niets meer ...

onguard21
Gewaardeerd verkenner

Halo Mecanik,

Alhoewel je zeker geen ongelijk hebt, vond ik het verdomd gemakkelijk om via play, via je pc.,  je decoder te kunnen programeren, tv. kijken en opgenomen programma's thuis of elders te kunnen bekijken. Maar voor de, inderdaad juiste prijs, services die orange levert kan en mag je niet klagen. En wat niet is kan natuurlijk nog komen, hopen mag toch, niet waar? Verraste kat

Leden met de meeste pluimen