annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

Topic gestart op: 19-09-18 15h01

Antwoorden: 22 antwoorden

Benn
Ervaren verkenner

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

OPGELOST

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.

Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉

Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Benn Op dit moment is dat nog niet mogelijk .Wat ik vernomen heb van Orange technieker is dat het in de test fase zit. Zou zeggen nog even geduld 😊

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
Benn
Ervaren verkenner

@Cdt24801Verklaar dan eens waarom in Wallonië wel (3+1) kanalen tegelijk mogelijk zijn en in Vlaanderen niet?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Benn Kan natuurlijk niet met 100 procent zekerheid zeggen maar lijkt mij erg straf als in Wallonie wel drie opnames gedaan kunnen worden en 1 te bekijken. Zou die vraag eens rechtstreeks aan Orange zelf stellen om een definitief antwoord te krijgen 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Benn
Ervaren verkenner

Heb ik ook gedaan aan de technieker, want in de handleiding van de digicorder stond beschreven 2 tot 4 kanalen tegelijk opnemen. Ik heb hem direct gevraagd, net omdat ik weet dat 2 tegelijk opnemen te weinig is.

De uitleg die ik van hem kreeg was dit: toestel heeft 4 tuners zitten, in Vlaanderen mogen we er maar 3 gebruiken van Telenet, in Wallonië gebruiken we ze alle 4.

0 pluimen
Benn
Ervaren verkenner

Nu het zou handig zijn moest Orange eens personeel inschakelen om HIER de debatten te volgen. Want ons uitnodigen om te discussieren... en dan moeten vaststellen dat het maar gebruikers zijn, die moeten raden en gissen naar de juiste antwoorden.

Als @Orange de moeite niet kan doen om eerlijke en duidelijke  gesprekken te voeren... zal dit forum niet lang leven, geloof me maar

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Benn  schreef:

Nu het zou handig zijn moest Orange eens personeel inschakelen om HIER de debatten te volgen. Want ons uitnodigen om te discussieren... en dan moeten vaststellen dat het maar gebruikers zijn, die moeten raden en gissen naar de juiste antwoorden.

Als @Orange de moeite niet kan doen om eerlijke en duidelijke  gesprekken te voeren... zal dit forum niet lang leven, geloof me maar


Uw wens is al realiteit (het eerste deel dan toch) ... Daarvoor hebben we moderators en @Totem. Maar je moet die mensen ook de tijd geven om alles op dit forum te lezen en zich dan grondig te informeren om correct te antwoorden hé Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen