annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames bekijken via de App Orange TV, over wifi

Topic gestart op: 15-09-18 10h35

Antwoorden: 8 antwoorden

WimVerhaeghe
Aspirant scout

Opnames bekijken via de App Orange TV, over wifi

Het zal dan wel positief zijn dat er nu via de app kan worden gekeken naar live TV, maar de meeste mensen kijken niet meer live. Voor mij is dat vrij nutteloze functionaliteit.

Ik zit nu bij telenet, en ik was van plan over te stappen, omdat ik toch snel 15-20 euro kan uitsparen.

Maar als ik op mijn tweede TV niet via een tablet+chromecast, over wifi de opnames van mijn digicorder kan bekijken, dan heeft het voor mij weinig zijn.

Dan moet ik nog een tweede digicorder huren aan 9 euro per maand, en is de prijs bijna gelijk. En dan nog kan ik in de zomer niet even een opname bekijken in de tuin...

Dat dit in 2018 niet mogelijk is, roept bij mij toch vragen op...

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
raphaelb
Rekruut scout

@Frank76 Wat is je omweg aub? Momenteel lukt het ons niet om via de Orange TV app te casten naar onze TV.

Alvast bedankt voor je tip

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Het volledige scherm van de telefoon casten. Gaat via die home app of via instellingen.

 

(google naar cast android device)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Frank76 het volledig casten ( de app moet wel compatibel zijn voor chromecast ) gaat met de gsm. U ziet dan een icoontje staan ( vierkantje met kleine wifiboogjes erin ) als u daar op tikt kan u uw apparaat intikken en zo cast u dat naar uw tv.U kan het op de twee manieren doen , of te wel via de google home app daar waar u uw apps gebruikt of als u de app op de tablet of gsm hebt staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Via Orange TV app. is dit inderdaad niet mogelijk maar wel via de app. van Stievie, Vrtnu, Netflix enz. er zijn diverse mogelijkheden. U moet wel eerst Google chromecast installeren die je via Orange voor de helft van de prijs kan aankopen. Die kan je dan weer aansturen via je smartphone en naargelang je tv toestel kan je pauzeren, stoppen, doordraaien enz. via de afstandsbediening van de tv. Lees hiervoor best de mogelijkheden van Google Chromecast even door. 

Leden met de meeste pluimen