annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames niet beschikbaar of verdwenen?

Topic gestart op: 10-09-18 22h05

Antwoorden: 5 antwoorden

stefanvb
Ervaren verkenner

Opnames niet beschikbaar of verdwenen?

OPGELOST

Sinds dag 1 al problemen, opnames nemen niet op of verdwijnen uit de lijst 95 procent over van de harde schijf. Ook staat er soms een rode bol met een S in, geen idee wat dat wil zeggen.

Iemand advies over de problemen?

 

Tnx

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
mechanik
Veteraan verkenner

ik was mijn opnames ook eens kwijt tot ik via de app op de gsm de opnames opvroeg ... en toen stonden ze er weer en heb dit nooit meer voorgehad

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Andy-Roofthooft
Aspirant verkenner

Ook ik heb van problemen met digicorder van crashen tot 1 bepaalde serieopname er op het laatste ogenblik steeds uitgooien en dus niet opnemen. Het gaat om het programma the block Australië op play 5, dit programma staat geprogrammeerd als serieopname en toch weigert hij elke dag opnieuw deze opname te doen dan programmeert hij de herhaling maar ook deze neemt hij nooit op. Zeer irritant dat zou de oorzaak kunnen zijn en de oplossing. Jammer genoeg is GoPlay nog niet beschikbaar via smart tv. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds dag 1 al problemen, opnames nemen niet op of verdwijnen uit de lijst 95 procent over van de harde schijf. Ook staat er soms een rode bol met een S in, geen idee wat dat wil zeggen.

Iemand advies over de problemen?

 

Tnx

Ugh @stefanvb,

 

Vooraleer je de hulp inschakelt van onze Orange-stamleden, kan je je harde schijf formatteren via de volgende stappen:

 

📺 Menu > instellingen > technisch > opslagapparaat > formatteren schrijf

 

Lukt het zo ;-)?

 

Laat het pluimen regenen

 

 🌵 Totems Groet 🌵

0 pluimen
mechanik
Veteraan verkenner

ik was mijn opnames ook eens kwijt tot ik via de app op de gsm de opnames opvroeg ... en toen stonden ze er weer en heb dit nooit meer voorgehad

Poweron
Gewaardeerd verkenner

Met mij was de box caduul deed hier ook rare dingen niet opnemen of driedubbel opnemen 

Box vervangen en probleem is opgelost

 

Leden met de meeste pluimen