annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV: Traag zappen

Topic gestart op: 21-02-18 23h46

Antwoorden: 17 antwoorden

Funki
Gewaardeerd verkenner

Orange TV: Traag zappen

OPGELOST

Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...

Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg

Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.

Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
a148146
Leidende verkenner

Ik denk dat het gewoon ook een beetje logisch is dat alles van de eerste maal nog niet 100% zal lopen zaols het moet, en dat het langzaam aan naar mate klanten meldingen maken over problemen. Dit zal verholpen worden. Je mag al blij zijn dat je bv; nirt bij proximus zit want daar kan zoiets soms een jaar duren. als men dan toevallig die persoon al niet heeft ontslagen.

 

Parshift
Ervaren verkenner

Over Proximus kan ik niet oordelen, maar dit duurt hier bij Orange ondertussen toch ook al meer dan 2 jaar Robot Boos

Nathaliemampaey
Gewaardeerd verkenner

ik heb net de nieuwste decoder en ook daar is het probleem nog groter dan bij de vorige. Bij het ouder model kan je de vertraging instellen, bij de nieuwe helemaal niet. elke keer 5 seconden en beeld verdwijnt naar de achtergrond

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

ja daar heb je gelijk in maar ik wil maar zeggen. Orange begint 2 jaar geleden met een nieuw product van nul zonder enige bow how0; Ze zullen wellen enige kennis hebben, maar met die decoder die ze vroeger voor hun satelliet gebruikten konden ze al niets meer doen. Dus het zijn er geen van Telenet en Proximus dus werken deze ook weer anders. Elke operator heeft zijn fouten in de beginjaren. Maar zoals ik al zei bij proximus blijven ze er inzitten,en hoop ik dat ze hier uit gaan. Enkel de beste operator vond ik Telenet, maar werd voor mij te duur daarm ben ik naar hier gekomen. Voorlopig geen klachten buiten enkele dat is die gids die onvolledig ingevuld is soms en dat beeld van mij dat regelmatig pikkels op het scherm vertoont. En dan moet ik alle draden er uit trekken anders krijg ik het niet in orde. Ik hoop dat dit binnen een maand opgelost geraakt enders maak ik de terugreis naar Telenet. Ik ben er al 5 maal geweest. Ook spijtig geen films en voetbal daar zou pakket voor moeten komen toch zeker voor het voetbal. dus wanneer de volgende keer die rechten verloot worden en het zou niet naar Eleven sports gaan dan zou men moeten verplichten die voetbal rechten aan elke operator die deze uitzend of wil uitzenden te verkopen voor een zelfde vastgelegde prijs.

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Orange is zeker niet van 0 begonnen hoor. Ze hebben Mobistar overngenomen en alle het goed/slechte van hun digitale tv intrede overgenome (inc materiaal). Digitale TV van Orange in Frankrijk al eens bekeken ? Daar staan ze al verder hoor dus ze weten goed genoeg hoe het zou kunnen...

Vele mensen gaan net naar Orange omdat ze minder moeten betalen. En waarom is dat? Net omdat al die toeters en bellen zoals films huren niet nodig zijn (Netflix, HBO, Amazon, ...)
Denk dat je met Eleven Sports het meeste voetbal van alle sportzender kunt zien, en dat gratis! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen