annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV: Traag zappen

Topic gestart op: 21-02-18 23h46

Antwoorden: 17 antwoorden

Funki
Gewaardeerd verkenner

Orange TV: Traag zappen

OPGELOST

Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...

Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg

Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.

Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
Marjan
Aspirant verkenner

Is dit probleem de dag van vandaag opgelost??? Wij overwegen Orange TV aan mijn GSM abonnement toe te voegen. Voor en nadelen? 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dit is iets van 5 jaar geleden, @Marjan 

Toen in in oct 2019 werd is mij dit niet opgevallen.

Ondertussen is de nieuwere android TV box uit.  Duurt het een seconde ?  Een halve ?? Nooit op gelet - is dus niet storend

Als je een TV abonnement neemt, best met vast internet en niet het TV lite abonnement want dan zit je te Chromecasten

Heb mijn oude decoder door de nieuwere vervangen Installatie nieuwe TV decoder - Tribe (orange.be)

 

0 pluimen
Funki
Gewaardeerd verkenner

Ondanks dat men dit probleem heeft gemarkeerd als "Opgelost" is niets minder waar.

Het probleem bestaat nog steeds.

Had gehoopt (zoals velen waarschijnlijk) dat er na de laatste grote software update van de decoder in November beterschap zou zijn....helaas

Chiquita
Aspirant genezer

Dit probleem is niet opgelost maar de vraagstelling wel, dat bedoelen ze.
Het "opgeloste" antwoord is dat ze er mee bezig zijn :-D.

Leden met de meeste pluimen