annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV: Traag zappen

Topic gestart op: 21-02-18 23h46

Antwoorden: 17 antwoorden

Funki
Gewaardeerd verkenner

Orange TV: Traag zappen

OPGELOST

Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...

Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg

Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Manu
Veteraan verkenner

Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.

Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
Manu
Veteraan verkenner

Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.

Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik. 

Funki
Gewaardeerd verkenner

Het toestel resetten en/of terug opstarten via 'Instellingen' hielp bij ons vooralsnog niet...

Een tijdlijn van wanneer de 'schoonheidsfoutjes' zouden worden opgelost zou het wel draaglijker maken.

Ik weet liever dat het nog een jaar duurt en dan zou ik nog klant blijven dan niets te weten...dan zoek ik een oplossing en trek mijn conclusies.

0 pluimen
Manu
Veteraan verkenner

Dat is inderdaad waar. Maar tot op heden weet ik nog niets van datums wanneer ze met een grote update komen. Misschien eventjes contact opnemen met de klantendienst en vragen of zij al iets meer weten hierover.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen