annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app met 2 accounts?

Topic gestart op: 20-03-19 19h44

Antwoorden: 2 antwoorden

Dmdv
Aspirant verkenner

Orange tv app met 2 accounts?

OPGELOST

Ik zoek een mogelijkheid om mijn decoder en de decoder van mijn vriendin toe te voegen in de app. Het gaat hier wel degelijk over 2 verschillende adressen aldus Orange accounts. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dmdv het is helaas niet mogelijk om in 1 app twee verschillende accounts/decoders toe te voegen. Uw nummer en uw gsm toestel worden aan de decoder gekoppeld voor orange TV app. U kan wel bijvoorbeeld uw toestel koppelen bij uw vriendin thuis en omgekeerd gaat ook maar u blijft verschillende accounts hebben. Als u de app aan de decoder wil koppelen moet u in het menu gaan om daar uw toestel te koppelen. Om verbinding te maken gaat u in het menu naar instellingen --- orange tv applicatie ----daar neemt u nieuw toestel registreren ---u krijgt een code om in te geven bij de Orange tv app ----deze is gekoppeld voor gebruik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Dmdv het is helaas niet mogelijk om in 1 app twee verschillende accounts/decoders toe te voegen. Uw nummer en uw gsm toestel worden aan de decoder gekoppeld voor orange TV app. U kan wel bijvoorbeeld uw toestel koppelen bij uw vriendin thuis en omgekeerd gaat ook maar u blijft verschillende accounts hebben. Als u de app aan de decoder wil koppelen moet u in het menu gaan om daar uw toestel te koppelen. Om verbinding te maken gaat u in het menu naar instellingen --- orange tv applicatie ----daar neemt u nieuw toestel registreren ---u krijgt een code om in te geven bij de Orange tv app ----deze is gekoppeld voor gebruik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dmdv
Aspirant verkenner

Dat klopt, het is inderdaad niet mogelijk. Vandaar dit topic. Ik ben benieuwd of het in de toekomst een mogelijkheid zou kunnen worden om de permissiviteit van gebruikers te verhogen om zo buiten de lijntjes te kleuren. Tegenwoordig neemt het aantal 'niet-stereotiepe relaties' toe en om in te spelen op de behoeften is er een visie nodig die outside the box denkt. Dus software developers misschien kan de beperking waar ik mee zit weggeschreven in een volgende software-versie? @patrick2 uiteraard weet ik hoe ik mijn smartphone koppel aan mijn decoder anders had ik geen thread gelanceerd 😉 toch bedankt voor je snelle reactie 

Leden met de meeste pluimen