annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Powerled signaal knippert de hele tijd

Topic gestart op: 11-09-18 22h58

Antwoorden: 2 antwoorden

IceFoxx
Gewaardeerd verkenner

Powerled signaal knippert de hele tijd

OPGELOST

Hallo iedereen,

sinds gisteren heb ik love in huis gehaald.. installateur langsgeweest en nadien niets van problemen met decoder.

Sinds vandaag staat de powerled de hele tijd te knipperlichten gelijk zot alsof het elk moment kan ontploffen.. zowel oranje(standby) als groen (actief)!

Iemand die weet welk probleem dit is?

 

Grtz

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Kristof84
Gewaardeerd verkenner

Hey

Jammer dat je een probleem ervaart. Ik zou zo zeggen doe idd een hard-reboot en check ook zeker dat al je kabels goed hangen. Dat is miss een domme opmerking maar je weet nooit.

Ik had ook wat problemen in begin, en kan ook zeggen dat verluchting en airflow toch wel belangrijk is voor dit toestelletje. Telenet decorder had dit niet.

Hopelijk komt het goed, anders klantendienst contacteren. En bijvoorbeeld checken dat alles in orde is met activatie enzo. Dit was hier ook even het probleem.

 

groetjes 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Kristof84
Gewaardeerd verkenner

Hey

Jammer dat je een probleem ervaart. Ik zou zo zeggen doe idd een hard-reboot en check ook zeker dat al je kabels goed hangen. Dat is miss een domme opmerking maar je weet nooit.

Ik had ook wat problemen in begin, en kan ook zeggen dat verluchting en airflow toch wel belangrijk is voor dit toestelletje. Telenet decorder had dit niet.

Hopelijk komt het goed, anders klantendienst contacteren. En bijvoorbeeld checken dat alles in orde is met activatie enzo. Dit was hier ook even het probleem.

 

groetjes 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@IceFoxx heeft u geprobeerd om eventueel een reset te doen van de decoder ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen