annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RF uitgang van decoder werkt niet?

Topic gestart op: 14-01-19 11h52

Antwoorden: 14 antwoorden

COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

RF uitgang van decoder werkt niet?

OPGELOST

De RF uitgang van mijn decode werkt plots niet meer , meerder malen al herstart tevergeefs? Deze heb ik altijd werkend gehad om signaal naar tweede tv door te sturen .

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

Vrijdag terug gebeld en technieker komt vandaag 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

Kabel is het in ieder geval niet heb deze al gewisseld , bij 5000 begrijpen ze het precies niet goed waarom dit dient

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@COBBAERT gewoon uitleggen dat het dient als uitgaand signaal naar de tv om uw zenders te kunnen zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
COBBAERT
Gewaardeerd verkenner

Heb terug gebeld naar techische dienst wisten niet wat ze er mee moeten doen , nadien 5 minuten in wachtstand om verder te overleggen met overste en melden ze dat ze mij gingen terugbellen . Nu zijn we drie dagen later en verder nog niks gehoord.Smiley Verdrietig

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@COBBAERT

Misschien de decoder eens meepakken naar een Orange shop, ter plaatste laten testen en dan een nieuwe meekrijgen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 en @COBBAERT in de shop liggen geen decoders deze worden opgestuurd . Nu weet ik niet en denk het zelf niet dat deze daar getest kunnen worden. Dus zou eens een beroep doen via facebook messenger en vragen hoe het staat met uw dossier. Anders het voorstel doen dat ze een nieuwe opsturen zodat u de oude terug kan sturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen